Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de website http://www.ascotsfinest.nl ?
Mijn ervaring is namelijk erg matig.
Bestelling: beenbeschermers en frontriem.
Ontvangst: frontriem met kapot steentje en beenbeschermers zonder enige pasvorm (te klein voor een KWPN van 1.70m, omschrijving van website komt niet overeen met product)
Op 2 november heb ik een nieuwe frontriem aangevraagd, en een retourbedrag voor de beenbeschermers aangevraagd.
Pas op 7 november kreeg ik deze reactie:
Excuses voor de late reactie. We hebben met enige regelmaat een hacker die het leuk vindt om onze mailboxen overhoop te gooien.
Anyway, de frontriem zal ik omruilen zodra deze binnen is. Helaas doen wij niet aan geld terug, maar kunt u voor het bedrag van de peesbeschermers iets anders van onze website uitzoeken. Ik hoor graag wat dat zal worden. Eventueel kunt u dit ook in een later stadium doen, dat is geen probleem.
Waarop ik reageer dat ik volgens de wet wel geld terug kan krijgen. Meteen stuur ik het pakketje terug, maar krijg maar geen bevestiging van ontvangst.
Op 18(!) november krijg ik gelukkig een mailtje:
Door uw mailtje zijn we gisteravond op het terrein gaan zoeken, want wij hadden nog altijd geen retour pakje ontvangen. Het blijkt in één van de opstallen geplaatst te zijn door de postbode, waarschijnlijk met goede bedoelingen omdat wij niet thuis waren op dat moment.
Heb het pakje gecheckt en zal zorgen dat er vandaag een retourstorting wordt gedaan van de peesbeschermers minus de verzendkosten. De frontriem moest ik erg voor zoeken maar heb de gebroken steen gevonden. Deze zal vandaag ook uw kant op komen, in breukloze-versie.
De frontriem heb ik binnen, maar het geld nog niet, na vele emails.
Ik weet niet hoe ik verder mijn geld terug kan krijgen, hebben jullie tips?
Hebben jullie goede of slechte ervaringen met deze webshop?