Ik verzorg nu alweer 1,5 jaar een paard van een zieke vrouw. In die tijd zeer veel foto's zelf gemaakt en laten maken. De eigenares vind deze foto's helemaal geweldig en heeft bedacht dat ze het paard (en eventueel wij of alleen zij) wilt laten aanbieden als fotomodel. Echter omdat zij geen computer heeft wilde ze dat ik het ging uitzoeken.
Alleen ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Kan je zelf wel je paard op die manier aanbieden of wordt je benaderd door de verschillende merken als ze foto's zien van een bepaald paard? En wat komt er allemaal bij kijken? Dus toen bedacht ik, misschien kan bokt.nl mij wel helpen??
(indien het topic niet goed staat, excuus ben soms heel erg aan het zoeken geweest en ik dacht dat het hier het beste paste)

Ook is ze slecht met betalen van dingen, dus een prof. fotograaf zal op mijn kosten moeten en ik krijg nog zeer veel geld van de eigenaar. Dus ik wil hem gewoon ergens inschrijven, of mailen en dan de afwijzing laten lezen aan de eigenaar. Pas dan zal ze ermee ophouden. Mails naar verschillende bedrijven met iets betere foto's zijn nu opgesteld en gaan binnenkort verstuurd worden.
Verder ruim voldoende stal met veel aandacht van mensen en andere paarden. Wordt door de mensen van stal geborsteld. Het is niet ideaal maar beter dan niks.