pensionstal omgeving helmond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dootjuh

pensionstal omgeving helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 21:12

beste bokkers,

Ik zit echt met mijn handen in het haar, ik heb al gezocht op oude topics uit mijn omgeving, zodat ik niet zonder reden een nieuw topic ga starten. maar dat is allemaal niet echt iets wat ik zoek.
ik heb een nieuwe pony gekocht en hij is net 3 jaar, ik vind het ontzettend belangrijk dat hij dus de hele dag buiten komt, in de winter kan ik begrijpen dat ze minder lang buiten gaan of in de paddock maar ik wil hem graag niet de hele dag binnen houden. meneer houdt namelijk erg van spelen en af en toe een lekker sprintje trekken.
ook vind ik het belangrijk dat de stallen goed worden uitgedaan, met een goede laag stro. Een fijne buitenbak waar je bijna de hele winter en zomer in kan rijden. of eventueel mogelijkheden tot binnenbak of eventueel dat je ergens een binnenbak kunt huren. En graag rijdt ik in de bossen dus dat is ook zeker een must voor mij. ook het liefst niet mega groot, een kleinschalige stal zou super zijn.
ik woon zelf in de wijk dierdonk in helmond en ben al bij een aantal stallen langs geweest maar overal is er wel een min puntje, van niet naar buiten gaan tot de stallen niet zo goed uit worden gedaan.
ik vind het niet erg 20 minuten in de auto te zitten en het maximale bedrag dat ik kwijt wil zijn is 250 euro per maand.

ik weet dat ik erg veel eisend ben :o maar ik wil het beste voor mijn pony.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: pensionstal omgeving helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:17

VSW -> ED

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:40

Ik weet niet of stal Heerendonk voor je dichtbij genoeg is? Is in Nederwetten, hele fijne stal, aardige mensen. Wel redelijk groot, maar niet druk ofzo. Paarden komen veel buiten, binnen en buikenbakken, fijne uitrijmogelijkheden, eigenlijk gewoon perfect. Onder de 300 eu, beetje afhankelijk van welke stal ect.

Dootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 19:45

Ilse_123 schreef:
Ik weet niet of stal Heerendonk voor je dichtbij genoeg is? Is in Nederwetten, hele fijne stal, aardige mensen. Wel redelijk groot, maar niet druk ofzo. Paarden komen veel buiten, binnen en buikenbakken, fijne uitrijmogelijkheden, eigenlijk gewoon perfect. Onder de 300 eu, beetje afhankelijk van welke stal ect.

Dankje voor de tip! Ik ga eens kijken

Moos99

Re: pensionstal omgeving helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 17:56

Ik heb een PB gestuurd :)