Misschien een beetje laat antwoord, maar heb je al eens aan stalling 't Einde in schiedam gedacht?
Alles is hier aanwezig, weide, losgooi, stapmolen, binnenbak, buitenbak, uitrij mogelijkheden.
Het is wel een grote pensionstalling, maar de sfeer is over t algemeen gemoedelijk.
Er staan ook wat westernruites (waaronder Ik).
Het is ook niet zo'n eng smetteloze stal.
Iedereen kan doen wat m blieft, dressuur, mennen, springen, recreatie, western, tis van alles wat.
De prijs is afhankelijk naar verbruik.
Stal €157,-
Stro €6,50 per pak
Zaagsel €9,50
Vlas, is er wel weet alleen niet wat het kost
Biks €0,45 per kilo
Trailer €10,-
In de winter zakken peen €1,50
Diverse soorten Musli ong €15,-
Bij de stalling zit onbeperkt voordroog inbegrepen.
Voeren is standaard 2 keer per dag, maar je kan ook middag- en late avondvoer neerzetten.
Dan wordt er dus 4 keer per dag gevoerd.
Ik zit zelf zo rond de €290,- maar dat is omdat ik mijn paardje, door de weeks, elke dag in de stapmolen laat zetten (€1,50 per keer)
Er staan ook mensen die beduidend meer betalen, maar ook die veel goedkoper uitzijn. tis maar net wat je allemaal wilt.
Dan nog een opmerking over de HitActief stal langs de A20.
Het concept is geweldig, maar eigenlijk hebben ze niet genoeg ruimte voor zoveel paarden.
Ik ben er zelf diverse keren geweest, alle paarden zitten onder de wondjes, het was destijds een grote blubberboel, en de buitenbak was ook niet op orde.
Ook stonden de meeste paarden steeds te wachten totdat ze weer in de voermachine mochten, om vervolgens door de dominante weg gejaagd te worden.
Zoals al gezegd, een geweldig idee om het zo te doen, maar in dit geval te klein om het goed te doen.
Bij stal Mansour (Arnhem) hebben ze het wel goed begrepen.
Maar enfin, ieder zijn ding
Ik zou zeggen, kom gewoon eens kijken, misschien is het wat voor jou.
Vriendelijke groet, Liesbeth