Ennaid schreef:Ik heb ook ervaring . In 2014 / 2015 . De situatie is wel opgelost , maar zit nog wel met wat vragen . Paard gekocht , bleek verhaal aan te zitten , na paar maanden terug genomen . Paard bleek afgekeurd . Mochten er mensen zijn die weten welke paarden er nog staan of die er rijden zou ik graag even contact hebben .
Omdat ik niet zeker ben van opzet wil ik niet teveel info hier neerzetten maar de situatie van toen houd me bezig en ik zou graag weten hoe het met het paard van toen is afgelopen . Natuurlijk heb ik dit ook gevraagd , maar tot nu toe geen reactie of info gekregen .
Paard dient echt niet meer om erop te rijden , kan door de pijn die ze ervaart gedrag laten zien . Was een erg lief paard in omgang , dat zeker . Wel bijzonder gedrag op wei en ronduit link met trailerladen
Ik ben bang dat je die info ook niet meer gaat krijgen. En ben ook eerlijk gezegd enigszins sceptisch of er geen bewuste opzet in het spel was. Ze heeft ons echt geprobeerd een tinker te verkopen die gewoon echt niet goed was en daar gaven ze een leuk verkoop praatje aan. Ze hebben ons nog een ander stel paarden laten zien wat er allemaal slecht gevoed uitzag manen afgescheurd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Naar mijn idee weet je dan echt wel wat je verkoopt.