Samen met mijn vriendin ben ik op zoek naar stalling voor onze 3 paarden.
Onze wensen zijn: - 's morgens voeren en buiten zetten door stalhouder, binnen zetten kunnen we zelf doen maar een roulatieschema vinden we ook prima - zelf uitmesten (mag ook gedaan worden indien dit stalbeleid is) - zo lang mogelijk buiten (voorkeur voor weidegang, in de winter is de paddock met ruim voldoende ruwvoer ook prima) - faciliteiten aanwezig zoals rijbak, longeerbak (of longeren moet in de rijbak mogelijk zijn), wasplaats met warm en koud water, zadelkast - inkoop ruwvoer en stro kunnen we zelf doen, indien niet beschikbaar op stal, voor krachtvoer willen we wel zelf zorgen - stalling 2-paards trailer moet mogelijk zijn - 7 dagen per week, 365 dagen per jaar toegankelijk
We zoeken in de regio Garderen, Putten, Stroe, Kootwijk, Kootwijkerbroek, Harskamp, Voorthuizen, etc..
www.pensionstalferdam.nl !!! zeker een aanrader! ik help er iedere zaterdag!!!! miss een idee lekker dicht aant bos:) enkel een paar eisen niet.. maar misschien vind u het toch iets! Groetjes!
@ Caatje87: ik ken de accommodatie van Lozeman. Zeker erg mooi maar veel te massaal voor mij. Ik ben echt op zoek naar iets kleiners, max. 20 boxen. Maar bedankt voor je bericht.
Ah oke, want ik moet zeggen dat ook al is het groot.. Het is qua sfeer wel erg gezellig en met de eigenaren is in overleg ook altijd veel mogelijk. Dus het voelt echt niet massaal als je er staat, iedereen kent elkaar ook wel, zonder dat er kliekjes zijn. Ik sta er nu een poos en heb juist de ervaring dat het een hele persoonlijke sfeer is. Maar anders misschien JF stables?
Knakker
Geplaatst: 02-11-14 19:08
Stal van Omme in Harskamp?
Wdj
Geplaatst: 08-01-15 16:19
mocht je nog zoeken: Stal Dik Borgers te Stroe aan de Wolweg
@ Wdj: Wendy: ik ken de stal van Dik. Erg leuke stal! De paarden staan echter in een groep buiten in de paddock en wei maar het oudste paard van mijn vriendin mag/kan meer in een groep staan i.v.m. een hersenbloeding. Hij loopt hierdoor niet meer stabiel en moet alleen op een kleiner stukje staan zodat hij niet omvalt doordat hij omver gelopen wordt door anderen. Daarom zoeken we nog steeds verder.
Wdj
Geplaatst: 08-01-15 20:53
Kennen wij elkaar Bonique? Ik heb een vermoeden haha.