wie kent de paarden winkel ROOSEN ? ik ga er binnen kort heen en vroeg me af of het een leuke winkel is enzo en wat je er allemaal hebt ? veel keus en goedkoper dan in divoza of zo?
kwam er vroeger vaak, grote winkel, hebben complete stallen binnen staan vroeger hadden ze ook veel keuze in zadels etc maar een tijdje terug hadden ze nog maar een paar stuks , oude modellen. persoonlijk vind ik de winkel niet meer zo leuk als 10 jaar geleden meestal zijn ze niet zo duur, eerst stonden er ook altijd duitse prijzen ook de kaartjes dus denk dat ze daar ook een winkel hebben of inkopen doen denk niet dat ze net als divoza enzo etc met de mode mee gaan wel leuk om een keer te gaan kijken, hebben er veel, kunt er goed parkeren, is op industrieterrein
ze zitten in ieder geval ook in eersel maar daar is alleen de afdeling waar ze stallen maken, geen winkel
ohoke! en hebben ze er ook veel peesbeschemers, dekje, hoofdstellen, springschoenen enzo voor een goedkope prijs ?
ja dat soort dingen hebben ze altijd veel gehad, maar of ze goedkoop zijn durf ik niet te zeggen, zal wel ongeveer hetzelfde zijn als in een andere winkel