paardenwinkel ROOSEN

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horselovee30

paardenwinkel ROOSEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 20:22

hoi allemaal!

wie kent de paarden winkel ROOSEN ?
ik ga er binnen kort heen en vroeg me af of het een leuke winkel is enzo en wat je er allemaal hebt ? veel keus en goedkoper dan in divoza of zo?

ben heel benieuwd !

incredible90

Re: paardenwinkel ROOSEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:26

kwam er vroeger vaak, grote winkel, hebben complete stallen binnen staan
vroeger hadden ze ook veel keuze in zadels etc maar een tijdje terug hadden ze nog maar een paar stuks , oude modellen.
persoonlijk vind ik de winkel niet meer zo leuk als 10 jaar geleden
meestal zijn ze niet zo duur, eerst stonden er ook altijd duitse prijzen ook de kaartjes dus denk dat ze daar ook een winkel hebben of inkopen doen
denk niet dat ze net als divoza enzo etc met de mode mee gaan
wel leuk om een keer te gaan kijken, hebben er veel, kunt er goed parkeren, is op industrieterrein

ze zitten in ieder geval ook in eersel maar daar is alleen de afdeling waar ze stallen maken, geen winkel

horselovee30

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 20:28

ohoke! en hebben ze er ook veel peesbeschemers, dekje, hoofdstellen, springschoenen enzo voor een goedkope prijs ? :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:31

LZP >> ED

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:01

horselovee30 schreef:
ohoke! en hebben ze er ook veel peesbeschemers, dekje, hoofdstellen, springschoenen enzo voor een goedkope prijs ? :)

ja dat soort dingen hebben ze altijd veel gehad, maar of ze goedkoop zijn durf ik niet te zeggen, zal wel ongeveer hetzelfde zijn als in een andere winkel