Ik ben opzoek naar een stal (geen manege) in de omgeving zoetermeer/bleiswijk/moerkapelle/ hazerswoude dorp, iemand tips?? en eventueel prijzen, site's, nummers etc?
Uhm, leuke tip hierboven maar persoonlijk vind ik het niet zo leuk om telkens mensen aan de deur te krijgen met de vraag of we ook pensionstalling bieden (hebben alleen onze eigen paarden aan huis). Snap het wel omdat deze regio prijzig is en erg veel paardenmensen wonen, merk toch dat er zat op zoek zijn naar andere alternatieven. Kijk eens op marktplaats, daar wordt zat geadverteerd met grote en kleine (prive)stallen in deze regio waar ook plek is. Of plaats een oproepje met wat je precies zoekt, daar zit je het dichtst bij het vuur. Succes!
Ikzelf sta in aalsmeer. pony stal met uitloop. binnenbak, longeerkraal. doe het zelfbox t.o. het amsterdamsebos en helemaal niet duur.
DatBenIkNou
Geplaatst: 23-11-14 11:05
wankaadelaar schreef:
Ikzelf sta in aalsmeer. pony stal met uitloop. binnenbak, longeerkraal. doe het zelfbox t.o. het amsterdamsebos en helemaal niet duur.
Dit is een topic genaamd: Stallen omgeving Zoetermeer? Aalsmeer is meer dan 40 kilometer afstand. Omgeving Zoetermeer lijkt me meer in een straal van 15 km rondom.
Ik ga per 1 december naar stal de groenewoude in hazerswoude dorp. Heb jaren met veel plezier op hippisch centrum bleiswijk gestaan. Bij beide is plek. Als je bos wil kan ik je bleiswijk goed aanraden. Wil je weidegang dan hazerswoude.