stalling in Arnhem voor minder dan 200 euro, is er niet?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MiiRowiej

stalling in Arnhem voor minder dan 200 euro, is er niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 12:29

Hoii,

voor mijn paard ben ik opzoek naar een nieuwe stalling in de omg. van Arnhem.
Nou kom ik allemaal grote namen tegen en allemaal hele luxe stallen die echt de hoofdprijs vragen... (denk aan over de 300 euro) maar dit zijn allemaal fancy stallen met een hoop mooie faciliteiten die ik niet nodig heb. ik zal met mijn paard namelijk voornamelijk het bos in gaan. al die dingen als een Binnenbak, Stapmolen, longeercirkel, allweather buitenbak, mooie kantine dat hoeft allemaal niet, maar daar betaal je wel voor..

voor mij is het belangrijk dat het volpension is, dat ze in een warme stal staat, dat ze een paar uurtjes per dag naar buiten kan en dat ik er het bos in kan met haar. meer heb ik niet nodig.

nou ben ik er onderhand ook al wel wachter dat je ook betaald voor de ligging van een stal, Arnhem noord is bijv. veel duurder dan Arnhem zuid. maar bos in de directe omgeving is voor mij wel een must. dus nijg ik toch meer naar Arnhem noord.

mijn paard staat momenteel in Apeldoorn op een stalling waar ze 180 euro voor vol pension vragen.

zelf zat ik dus ook een beetje in die prijs klasse te denken maar ik vind eigenlijk helemaal niks dat tussen de 180 en 200 euro valt.

ik er dan echt niks voor deze prijs te vinden in de omgeving?

Arnhemers, HELP ME! :P

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: stalling in Arnhem voor minder dan 200 euro, is er niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:30

VSW -> ED

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:30

Ik kijk even mee snap precies wat je bedoeld!

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 12:32

fijn dat ik niet de enige ben Juliette!

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:33

Ik had nog wel een plekje voor je die aan al je eisen voldoet en nog onder je prijsklasse. Alleen zit ik in Nijmegen dat zal wel te ver zijn

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 12:44

nou... Guess_NH, ik denk dat ik misschien wel intresse heb. ik doe je even een PB

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:51

bos heb je alleen in Arnhem noord, ja, daar staan dure stallen! Of je zou richting Didam/Beek/montferland moeten zoeken, maar dit is dan weer wat verder.

Waarom zoek je eigenlijk een andere stal? In Apeldoorn is het toch ook een hele bosrijke omgeving?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:05

De stal waar mijn pony staat, valt wel in een lagere prijskkasse dan wat jij noemt, maar is wel doe-het-zelf. Volpension is mogelijk, je kunt nl alle extra zorg (binnen-buiten zetten, afmesten, s avonds voeren) bijkopen, maar dan komt er wel een extra bedrag bij per maand, geen idee hoeveel dat precies is.
We zitten wel op slechts 1 km aan het bos, paarden komen ook in de winter dagelijks buiten, er is een gedraineerde buitenbak.

Enige jammere voor jou is dat we momenteel vol staan en dat duurt meestal de hele winter. Doorgaans komen er in de zomer wel weer stallen vrij.

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 13:18

max66 schreef:
bos heb je alleen in Arnhem noord, ja, daar staan dure stallen! Of je zou richting Didam/Beek/montferland moeten zoeken, maar dit is dan weer wat verder.

Waarom zoek je eigenlijk een andere stal? In Apeldoorn is het toch ook een hele bosrijke omgeving?

klopt, maar ze staat precies aan de verkeerde kant van apeldoorn :P
ik heb ook al gezocht rondom Hoenderloo, beekbergen enz. dat ligt dan net aan de goeie kan van Apeldoorn zeg maar :P en ik zou haar liever iets dichter bij huis hebben staan dan Apeldoorn.

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 13:21

@marije_Jiplover dat is inderdaad jammer, maar als ik dat zo een beetje hoor dan zal ik waarschijnlijk toch net zo duur uit zijn.. in verband met mijn werk kan ik namelijk niet iedere dag op vaste tijdstippen langs komen om te voeren en binnen en buiten te zetten. als ik dit er dan bij moet kopen zal ik net zo duur uit zijn als bij andere Pensions waar dat wel bij de prijs in zit denk ik.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:39

Ik weet geen exacte bedragen, aangezien mijn pony niet op stal staat maar 24/7 buiten en ik dus de boxprijzen gewoon niet weet.
Maar ik denk dat je met 100% volpension op minder dan 250 uitkomt.
En daarbij kun je per dag intekenen wat je wil laten doen. Ben je op tijd klaar met werken, haal je m zelf binnen en mest je zelf, ben je een keer s morgens op stal zet je hem bv zeld buiten.
Alles kan in maatwerk, als je de werklijst maar goed invult.

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 13:43

aha op die manier. nou ja mocht ik van de zomer nog geen stal hebben gevonden en er zijn plekken vrij bij jullie.. wie weet ;)

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:46

Mijn bijrijd pony staat op de pensionstal tilleman/agnietenhof. Dit is in Arnhem zuid dicht bij de rijkerswoerdse plassen. Er is niet veel bos maar je kunt er nog best leuke ritjes maken vind ik zelf, er is een binnen en buitenbak en een paddock. Volgens mij kost stalling €210 per maand zonder krachtvoer. Er is volgensmij ook nog plek.

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 13:48

klopt AcrylicMess, daar ben ik wezen kijken en staat nog steeds als optie op mijn lijstje!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:51

En omgeving Renkum,Oosterbeek,Wageningen?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:55

Laatst bijgewerkt door Sjors op 17-10-14 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:57

Crazy_funky staat in Arnhem ergens op een stal.. Het fijne weet ik er niet van maar je kan haar eens PBen!

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 17:38

Britta31 schreef:
En omgeving Renkum,Oosterbeek,Wageningen?

Ja ik heb ook al een beetje in die richting gekeken. Oosterbeek zou wel ideaal zijn maar daar kon ik niet veel vinden, als je een idee hebt Britta ;)

@Sjors ik stuur je eventjes een PB

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:37

MiiRowiej schreef:
max66 schreef:

klopt, maar ze staat precies aan de verkeerde kant van apeldoorn :P
ik heb ook al gezocht rondom Hoenderloo, beekbergen enz. dat ligt dan net aan de goeie kan van Apeldoorn zeg maar :P en ik zou haar liever iets dichter bij huis hebben staan dan Apeldoorn.

Maar je woont toch ook in Apeldoorn, of niet?

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 19:42

max66 schreef:

neeeeejj, ik woon sinds een jaar in Arnhem :P

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 22:19

Is een stalling bij een particulier geen optie? Zou gewoon eens rondvragen. Is meestal wel een stuk goedkoper...

kelly534

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 23:33

stal ten westeneng, ligt aan het bos, het is zelf binnen en buiten zetten, de meeste paarden staan 24/7 buiten, maar onderling word er in de winter veel geregeld, is vlak bij burgers zoo, kost 220 dacht ik uit me hoofd

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 23:37

MiiRowiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 23:16

Sjira schreef:
Is een stalling bij een particulier geen optie? Zou gewoon eens rondvragen. Is meestal wel een stuk goedkoper...

Jaa ik hoop ook eigenlijk op zo iets... Het enige jammere is dat mijn 'paarden connecties' nog niet zo goed zijn doordat ik hier net woon. :( daarom hoop ik met dit topic wat mensen te berijken.

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 20:14

MiiRowiej schreef:
max66 schreef:

neeeeejj, ik woon sinds een jaar in Arnhem :P

ohhhh....
Mijn ex-collega had haar paard in pension staan op de Schelmseweg, vlakbij de dierentuin, ik weet helaas niet meer hoe die stal heet (kan ik wel voor je navragen als je het weten wilt).
Ze verkopen daar houten speeltoestellen, schommels en klimhuisjes enzo en die man die doet de pensionstal "erbij". Deze stal is niet zo duur als bv de Waterberg, die ook aan die weg ligt EN je loopt zo het bos in!