voor mijn paard ben ik opzoek naar een nieuwe stalling in de omg. van Arnhem.
Nou kom ik allemaal grote namen tegen en allemaal hele luxe stallen die echt de hoofdprijs vragen... (denk aan over de 300 euro) maar dit zijn allemaal fancy stallen met een hoop mooie faciliteiten die ik niet nodig heb. ik zal met mijn paard namelijk voornamelijk het bos in gaan. al die dingen als een Binnenbak, Stapmolen, longeercirkel, allweather buitenbak, mooie kantine dat hoeft allemaal niet, maar daar betaal je wel voor..
voor mij is het belangrijk dat het volpension is, dat ze in een warme stal staat, dat ze een paar uurtjes per dag naar buiten kan en dat ik er het bos in kan met haar. meer heb ik niet nodig.
nou ben ik er onderhand ook al wel wachter dat je ook betaald voor de ligging van een stal, Arnhem noord is bijv. veel duurder dan Arnhem zuid. maar bos in de directe omgeving is voor mij wel een must. dus nijg ik toch meer naar Arnhem noord.
mijn paard staat momenteel in Apeldoorn op een stalling waar ze 180 euro voor vol pension vragen.
zelf zat ik dus ook een beetje in die prijs klasse te denken maar ik vind eigenlijk helemaal niks dat tussen de 180 en 200 euro valt.
ik er dan echt niks voor deze prijs te vinden in de omgeving?
Arnhemers, HELP ME!