Ik hou dit topic even in de gaten! Woon in Arnhem en paard staat nu in bemmel, heb het goed naar mijn zin! Binnen en buitenbak, stapmolen 24/7 weidegang zomer winter evt paddock. De prijzen zijn alleen erg gestegen afgelopen jaar dus ben wel benieuwd wat er nog meer is..ik kom incl alles (stalling trailer, stapmolen etc) op 295 pm. Ik weet het is niet duur voor de faciliteiten maar heb ze ook niet allemaal perse nodig dus ben nieuwschierig!
In de omgeving van Ede zitten behoorlijk wat stallen oa aan de veluwe. Eveneens rondom Arnhem, vanwege de super uitrij mogelijkheden. Elst heeft ook een paar stallen maar daar zijn de uitrij mogelijkheden beperkt.
Wbt de stalling zelf, daar zit natuurlijk verschil in. Zowel in prijs als in accommodatie en locatie.... Het is maar net wat je zoekt en wat je kunt /wilt betalen.
Mijn paard staat een beetje tussen Arnhem en Ede in, dit omdat mijn reistijd dan minimaal is. Maar natuurlijk ook omdat het een fijne stal is met een manier van paarden houden die mij het meeste aanspreekt.