Stal Horse Care Callantsoog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Stal Horse Care Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 13:26

Ik kan weinig vinden over bovenstaande stal. Ik weet dat de stal een keer is afgebrand, maar ik weet ook dat ik laatst een bericht zag staan van een vrouw die daar nu weer op stal stond.
Weet iemand of deze stal nog/weer bestaat en heeft diegene eventueel een mailadres?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stal Horse Care Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:35

VSW -> ED

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:52

Ik zag laatst een advertentie staan op marktplaats maar toen ik wilde bellen was de advertentie er helaas al af. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen. Ik hoor tot nu toe viavia erg goede verhalen.

kionana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:54

Horse care is er nog inderdaad, ziet er super fijn uit allemaal

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 18:51

Weet jij misschien een website van ze of contact gegevens?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:24

Dit zijn de gegevens die ik kon vinden: Zandweg 1, 1759 JJ Callantsoog, Tel.: 0224 - 58 28 67. Een mailadres zou ik niet weten.
Ik weet van voor de brand dat de paarden er zomer en winter in zandpaddocks stonden, daar kregen ze wel ruwvoer, ze stonden en vrij grote groepen.
Hoe dat nu is zou ik niet durven zeggen, of het telefoonnummer nog klopt weet ik ook niet. Ik stond daar in de buurt op stal en reed er regelmatig met het paard dat ik in die tijd had langs.

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:21

Ik zou je de contact gegevens prive kunnen geven als je wilt?

De eigenaar is iig Anita Vrooland, ze is weer helemaal begonnen met de pensionstal.
( Er stonden eerst alleen maar dravers )
Ik sta er nu sinds juni en het is echt een geweldige stal, ik heb het nog nooit ergens zo naar mijn zin gehad.
Boxen van 3,5 bij 3,5 en staan zo lang mogelijk buiten in grote paddocks, echt van 's ochtends vroeg tot het donker word.
Echt een paarden liefhebber want ze wisselt zelfs de dekens voor je en als het echt hard regent zoals een paar dagen terug haalt ze ze binnen.
Er is een buitenbak en longeerbak en het is vlakbij strand/bos. 2 spuitplekken met warm/koud water en wc/warme kantine aanwezig.
Zomers 24/7 buiten en is er ook een mogelijkheid om de paarden op het land te zetten.

Kortom: Ik vind het een top stal! :D