Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Munnie schreef:Ik heb nooit gesnapt hoe deze man een gesprek voert daarbij naar links of rechts kijkt en ondertussen de hele paarden mond blind doet.....
Ook zal hij nooit bij een paard zeggen dat er niks gedaan moet worden.
Ik zeg NIET doen!
__Lauraa schreef:Munnie schreef:Ik heb nooit gesnapt hoe deze man een gesprek voert daarbij naar links of rechts kijkt en ondertussen de hele paarden mond blind doet.....
Ook zal hij nooit bij een paard zeggen dat er niks gedaan moet worden.
Ik zeg NIET doen!
Dat is niet waar... Mijn shetlander merrie was niks aan te doen zei hij en die heeft hij toen ook niet gedaan. Mijn ruin heeft hij wel gedaan en daar zijn ook een heleboel tanden getrokken.
Hij is erg rustig met de pony's en kijkt er niet van op als ze tegenstribbelen, hij reageert er rustig op waardoor de pony's niet nog gestrester raken.
Het enige nadeel is, dat hij niet sedeert. Dat vind ik zelf een groot nadeel, wij laten toch ook niet onze kiezen vullen zonder verdoving?
Maar verder ben ik érg tevreden over hem
bfsunshine schreef:Je kan evt zelf een spuit halen bij de ruitersportzaak. Als het niet gaat kan je haar een paar streepjes geven, koffie drinken en daarna weer proberen? Zou het gewoon even met hem overleggen.