Gezocht Stalling Zwolle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

melaniear

Gezocht Stalling Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 19:44

Hi allen,

Ik ben op zoek naar een stalling in de omgeving van Zwolle. Het liefst een met binnenbak maar alleen buitenbak is ook voldoende. Ik woon zelf in stadshagen en de afstand moet wel op de scooter te doen zijn. Heeft een van jullie enig idee wat een goede stal is voor mijn paard?

Ik hoor het graag.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gezocht Stalling Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:13

VSW -> ED

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:14

stal herenbrink in lierderholthuis :) komen meer mensen vanuit zwolle op de scooter.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:17

Je hebt meerdere pensionstallen in de omgeving van Zwolle. Tussen Stadshagen en Kampen heb je 1 aan de weg liggen. Je hebt manege de Haerst maar daar willen ze alleen pensionklanten die wedstrijd ambitie hebben. In Zwolle-Zuid kun je bij de manege informeren. Liederholthuis heeft een pensionstal maar daar mocht/mag je op de zondag niet komen.
Dan heb je stal Vierels tussen Zwolle en Dalfsen en op Marktplaats en bokt Markt staan nog een aantal pensionstallen wat een optie kan zijn.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:20

Stal buitengewoon is 2 min van stadshagen af is ook een handelsstal

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:29

Bredewold Zwolle zuid

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:30

C_arola schreef:
Je hebt meerdere pensionstallen in de omgeving van Zwolle. Tussen Stadshagen en Kampen heb je 1 aan de weg liggen. Je hebt manege de Haerst maar daar willen ze alleen pensionklanten die wedstrijd ambitie hebben. In Zwolle-Zuid kun je bij de manege informeren. Liederholthuis heeft een pensionstal maar daar mocht/mag je op de zondag niet komen.
Dan heb je stal Vierels tussen Zwolle en Dalfsen en op Marktplaats en bokt Markt staan nog een aantal pensionstallen wat een optie kan zijn.

welke pensionstal bedoel je? want ik ken er maar 1 in lierderholthuis en daar sta ik zelf:) daar mag je geowon komen op zondag. moet je alleen wel je eigen paard binnen en buiten zetten.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 22:16

idsie schreef:
C_arola schreef:

welke pensionstal bedoel je? want ik ken er maar 1 in lierderholthuis en daar sta ik zelf:) daar mag je geowon komen op zondag. moet je alleen wel je eigen paard binnen en buiten zetten.

Bij Bredewold, dit was vroeger in ieder geval zo vandaar dat ik heb geschreven dat je daar niet mocht/mag komen op de zondag. De paarden werden dan door de pensionhouder binnen en buiten gezet.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 06:29

Willen ze bij de Haerst alleen pensionklanten met wedstrijd ambitie?? Volgens mij niet hoor

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:24

Dit was al zo toen ik daar kwam staan 4 jaar geleden. Pasgeleden heb ik dat ook gehoord maar misschien is dat veranderd met weer een nieuwe bedrijfsleider.

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:21

in lierderholthuis heb je stal middag (heet dat geloof ik) en stal herenbrink ook nog..