Ik verhuis naar Apeldoorn en neem mee...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Deniise_

Ik verhuis naar Apeldoorn en neem mee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 17:52

...mijn paard natuurlijk :D

1 December verhuis ik samen met mijn vriend naar Apeldoorn. Weg uit mijn ouders huis, samenwonen, naar nieuwe stad en niemand die ik ken (woon nu in Deventer). Allemaal enge dingen :oo

We gaan in het centrum wonen, bijna precies in het midden, en nu ben ik eigenlijk al wel een beetje aan het neuzen voor een nieuwe, fijne stalling voor mijn paard.

Het liefst zo dichtbij mogelijk; +- 6 km van het huis vandaan en voor een leuke prijs; rond de €160,- per maand.

In de zomer heb ik mijn paard het liefst 24/7 buiten staan, in de winter is een stal prima maar niet per se een must. Als ze wel op stal gaan graag incl. binnen en buitenzetten, mesten vind ik niet erg om zelf te doen.
En verder wil ik graag een goede bak en fijne uitrij-mogelijkheden. Mijn voorkeur gaat uit naar een kleinschalige stalling, ik wil niet op een manege staan.
Is dit onmogelijk om te vinden in/rondom Apeldoorn?

Ik hoor graag wat de verschillende stallingen zijn! Heb al wel een beetje op marktplaats en de boktmarkt rondgesnuffeld, maar misschien zijn er bepaalde particulieren die niet adverteren of stallen die ik over het hoofd zie.

Groetjes :)

edit: dit leek mij een logische plek voor het topic, maar weet niet of mijn denkwijze klopt :Y)

Martine

Re: Ik verhuis naar Apeldoorn en neem mee...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:36

VSW -> ED

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:31

Verder weg, maar goede stal is stal het Vossenbroek in Emst. Goede verzorging, buiten en binnen zetten en goed en voldoende ruwvoer. Mooie buitenbak en kleine binnenbak. Ik vind het een nette prijs voor wat ze bieden.

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 10:23

Paardenpension het woudhuis, daar heb ik in de tijd dat ik in apeldoorn woonde gestaan, erg gezellig!

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 10:38

Bij ons op stal is nog een stal vrij voor een pony tot ongeveer 1.54 meter. Het is een kleinschalige stalling, met Max 4 pensionklanten, zijn nu met zijn drieën. Op 15 minuten stappen zit je in het bos. Het is wel op basis van self service, dus zelf mesten en voeren/ voer klaar zetten zodat het door een van ons gegeven kan worden. Binnen en buiten zetten is in overleg door een van ons ook mogelijk. Het stalgeld is 120 euro per maand. Er is een goed te rijden buitenbak van 20/60.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 11:02

Essxan schreef:
Bij ons op stal is nog een stal vrij voor een pony tot ongeveer 1.54 meter. Het is een kleinschalige stalling, met Max 4 pensionklanten, zijn nu met zijn drieën. Op 15 minuten stappen zit je in het bos. Het is wel op basis van self service, dus zelf mesten en voeren/ voer klaar zetten zodat het door een van ons gegeven kan worden. Binnen en buiten zetten is in overleg door een van ons ook mogelijk. Het stalgeld is 120 euro per maand. Er is een goed te rijden buitenbak van 20/60.

Oh jammer!! Ik heb een paard van 1.66 meter... Klinkt wel heel prima namelijk :)

Woudhuis heb ik opgeschreven, kun je er misschien iets meer over vertellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:11

Hai!
Kan je met stalling niet helpen maar er is een topic voor mensen uit Apeldoorn en in mijn onderschrift vind je een topic voor mensen uit Vaassen/ Apeldoorn die nieuwe mensen willen leren kennen.

Succes met zoeken en de verhuizing !

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 11:19

Mroes_1992 schreef:
Hai!
Kan je met stalling niet helpen maar er is een topic voor mensen uit Apeldoorn en in mijn onderschrift vind je een topic voor mensen uit Vaassen/ Apeldoorn die nieuwe mensen willen leren kennen.

Succes met zoeken en de verhuizing !

Bedankt! Heb een berichtje geplaatste :)

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:20

Woudhuis was toen een pensionstal, met kantine, goede buitenbak (zomers 2 en in de winter 1, omdat het dan paddocks van de kleine buitenbak gemaakt werden. Het was toen 180 euro dacht ik. erg gezellig. Als je pensionstal woudhuis intypt op facebook kun je het zien. Ben er al wel jaar of 2 weg ivm verhuizing en verkoop van paard wat ik toen had. Hele jaar door naar buiten, in de zomer op de wei en in de winter in paddocks

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:22

He, ik verhuis binnenkort ook met mijn vriend naar Apeldoorn centrum. :D Alleen kom ik origineel uit Apeldoorn, dus is het niet nieuw voor ons haha.
Maar ik zeg ook Woudhuis, daar heb ik vroeger een verzorgpony gehad. Het was toen altijd erg gezellig! :j

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:28

_Deniise_ schreef:
Essxan schreef:

Oh jammer!! Ik heb een paard van 1.66 meter... Klinkt wel heel prima namelijk :)

Woudhuis heb ik opgeschreven, kun je er misschien iets meer over vertellen?

Dat gaat inderdaad niet passen, woudhuis heb ik goeie verhalen over gehoord, en anders Bellert in de Beemte is wel een grotere stalling maar ook erg gezellig.