1 December verhuis ik samen met mijn vriend naar Apeldoorn. Weg uit mijn ouders huis, samenwonen, naar nieuwe stad en niemand die ik ken (woon nu in Deventer). Allemaal enge dingen
We gaan in het centrum wonen, bijna precies in het midden, en nu ben ik eigenlijk al wel een beetje aan het neuzen voor een nieuwe, fijne stalling voor mijn paard.
Het liefst zo dichtbij mogelijk; +- 6 km van het huis vandaan en voor een leuke prijs; rond de €160,- per maand.
In de zomer heb ik mijn paard het liefst 24/7 buiten staan, in de winter is een stal prima maar niet per se een must. Als ze wel op stal gaan graag incl. binnen en buitenzetten, mesten vind ik niet erg om zelf te doen.
En verder wil ik graag een goede bak en fijne uitrij-mogelijkheden. Mijn voorkeur gaat uit naar een kleinschalige stalling, ik wil niet op een manege staan.
Is dit onmogelijk om te vinden in/rondom Apeldoorn?
Ik hoor graag wat de verschillende stallingen zijn! Heb al wel een beetje op marktplaats en de boktmarkt rondgesnuffeld, maar misschien zijn er bepaalde particulieren die niet adverteren of stallen die ik over het hoofd zie.
Groetjes

edit: dit leek mij een logische plek voor het topic, maar weet niet of mijn denkwijze klopt