Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:De zadels boven € 700,00 euro worden gepast aan huis als u dat wenst. De zadelpasservice is binnen een straal van 50 km vanaf postcode 5482 TG. Wanneer u het zadel zelf wilt passen ligt het risco bij u. Het zadel kan dan onbeschadigd binnen 24 uur retour gebracht worden en u krijgt dan uw geld contact terug. Zadel mag dan niet beschadigd zijn of gebruikstekenen hebben (mocht het zadel gebruikt zijn tijdens een training, kan deze niet meer teruggenomen worden) en moet voorzien zijn van de garantiebewijzen (indien deze bij het zadel aanwezig waren). Als u zelf heeft gepast en twijfelt of het zadel goed ligt, kan onze zadelmaker altijd nog komen kijken. De kosten hiervoor liggen tussen de € 50,00 en € 100,00, afhankelijk van de reistijd en de duur van het passen. Wanneer onze zadelmaker komt passen rekenen wij pasgeld. Het pasgeld zal € 100,00 bedragen en wordt niet berekend wanneer u op dat moment een zadel bij ons koopt. Ook wanneer u na het passen bedenktijd wenst van een paar dagen wordt dit pasgeld berekend aan u. Zadels worden nooit op proef gegeven. Het passen buiten een straal van 50 km gaat in overleg, waarschijnlijk wordt er een pasgeld gerekend van € 150,00 welk verrekend wordt wanneer u het zadel koopt. Het door u gekochte zadel word na ongeveer een jaar gratis door ons nagekeken in onze winkel in Schijndel. Het zadel word gecontroleerd op gelijkheid van de vulling en op fabrieksfouten. Wanneer een zadel op lokatie moet worden gecontroleerd zijn daar kosten aan verbonden van € 75,00 per keer.
Citaat:De zadels boven € 700,00 euro worden gepast aan huis als u dat wenst. De zadelpasservice is binnen een straal van 50 km vanaf postcode 5482 TG. Wanneer u het zadel zelf wilt passen ligt het risco bij u. Het zadel kan dan onbeschadigd binnen 24 uur retour gebracht worden en u krijgt dan uw geld contact terug. Zadel mag dan niet beschadigd zijn of gebruikstekenen hebben (mocht het zadel gebruikt zijn tijdens een training, kan deze niet meer teruggenomen worden) en moet voorzien zijn van de garantiebewijzen (indien deze bij het zadel aanwezig waren).
renee16 schreef:De voorwaarde zijn exact die van een tweedehands zadel.
Ik ben tot nu toe inderdaad 100,- meer kwijt dan wat afgesproken is. Ik noem idd 300,- want er werd eerst 1200,- genoemd. Dit is later 1300,- geworden.
De paskosten aan 100,- ben ik kwijt en dit begrijp ik.
Rumpleteaser schreef:Je koopt een zadel en kiest ervoor om zelf te passen.
Je past een zadel en er is te veel twijfel.
Dan laat je de zadelmaker komen.
Je past nog meer zadels, maar blijft bij het zadel wat teveel twijfel geeft.
Waarom ben je er dan toch mee gaan rijden?
Je schrijft dat die ene keer rijden jou 300,- kost, maar eigenlijk kost het je 100 euro.
Om een waarschuwingstopic te openen vind ik een beetje overdreven.
Wat is er nu precies afgesproken? Ik snap het voorwaarde verhaal niet helemaal...
Brainless schreef:renee16 schreef:De voorwaarde zijn exact die van een tweedehands zadel.
Ik ben tot nu toe inderdaad 100,- meer kwijt dan wat afgesproken is. Ik noem idd 300,- want er werd eerst 1200,- genoemd. Dit is later 1300,- geworden.
De paskosten aan 100,- ben ik kwijt en dit begrijp ik.
Mijn vraag was dan ook; heb je dat op papier staan?
Dan heb je bewijs dat je hem terug mocht brengen.
Ik kan trouwens de voorwaarde van een tweedehandszadel niet zo 123 vinden op de site.
listiglistje schreef:Het zijn gewoon ratten..... ze hebben mij een keer een rechtzaak aangesmeerd, maar ze trokken toen zelf aan het kortste eindje![]()
Daarnaast ken ik iemand die zadels voor hen verkocht, maar gewoon niet betaald kreeg en afspraken werden niet nagekomen.
De man in kwestie heeft toen maar de kofferbak vol met zadels verkocht om zijn loon alsnog te ontvangen![]()
![]()
Service en kennis is daar sowieso naadje pet...
Klootjesvolk is het, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten!!!
Ik zou het er ook niet bij laten zitten, heb je rechtsbijstand?
Citaat:Geleverde zaken worden niet retourgenomen, tenzij tussen partijen anders wordt overeengekomen. Reeds geopende zaken worden sowieso niet retour genomen.
! Bedankt Brainless !