Ervaringen Olivier Smink?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Unseen

Ervaringen Olivier Smink?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 17:19

Hoi,

Mijn paard heeft 'moeilijke' hoeven en is nu helaas een ijzer kwijt geraakt. Hij wordt nu al een week niet bereden omdat zijn ijzer los zat en mijn smid eerder geen tijd had. Mijn eigen smid heeft mijn afspraak van vanavond afgezegd en heeft niet op korte termijn tijd voor mijn paard. Volgende week heb ik wedstrijd en ik wil hem toch nog kunnen trainen voor die tijd, vandaar dat ik voor deze keer vervanging zoek.

Heeft iemand ervaring met Olivier Smink? Ik kan alle hulp en tips goed gebruiken :)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Ervaringen Olivier Smink?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:20

Ik verplaats je topic van BEH naar ED omdat je ervaring met iemand zoekt die een dienst levert.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:22

Unseen schreef:
Hoi,

Mijn paard heeft 'moeilijke' hoeven en is nu helaas een ijzer kwijt geraakt. Hij wordt nu al een week niet bereden omdat zijn ijzer los zat en mijn smid eerder geen tijd had. Mijn eigen smid heeft mijn afspraak van vanavond afgezegd en heeft niet op korte termijn tijd voor mijn paard. Volgende week heb ik wedstrijd en ik wil hem toch nog kunnen trainen voor die tijd, vandaar dat ik voor deze keer vervanging zoek.

Heeft iemand ervaring met Olivier Smink? Ik kan alle hulp en tips goed gebruiken :)

Voor deze keer?? Ik zou die smid helemaal vervangen, heeft geen hart voor de paarden.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 10:24

Ik ben er ook absoluut niet blij mee bigone, maar vind maar eens iemand die net zo goed is... Hoeven van mijn paard zijn al door twee andere smeden 'verpest' (een bij vorige eigenaar in Engeland, en een die mijn overige paarden wel goed doet, maar van de hoeven van dit paard geen kaas gegeten heeft...)
Vandaar dat ik een oproep doe naar de ervaringen van Olivier. Of Roy/Sebastian Beekink, mocht iemand daar wel ervaringen mee hebben.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:41

bigone schreef:
Unseen schreef:
Hoi,

Voor deze keer?? Ik zou die smid helemaal vervangen, heeft geen hart voor de paarden.

Sorry, maar dit vind ik een domme opmerking. Een hoefsmid kan het ook smoordruk hebben.
Weet dat die van mij het in deze tijd van het jaar smoordruk heeft.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:39

bigone schreef:
Unseen schreef:
Hoi,

Sorry, maar dit vind ik een domme opmerking. Een hoefsmid kan het ook smoordruk hebben.
Weet dat die van mij het in deze tijd van het jaar smoordruk heeft.[/quote]
Mag jij een domme opmerking vinden maar als je je paard twee of zelfs meer weken niet kunt rijden omdat je smid geen tijd heeft dan wil ik je nog wel eens weer horen. Deze smid zal echt weten dat deze eigenaar hem nodig is door de moeilijke voeten en dan maak je tijd. Dan offer je er een avond aan op maar zeggen dat je de eerste weken niet kunt is not done, dan moet je geen smid worden.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:41

Weet dat mijn smid in deze tijd van het jaar van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat werkt. Dus ja, ik vind het een domme opmerking. Denk dat ts haar hoefsmid, als er al eerder een gaatje vrijkomt, dit aan ts meld.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 12:48

Mijn smid laat mij uiteraard weten zodra er een gaatje vrijkomt en hij heeft het inderdaad vaak stervensdruk. Nu woon ik ook nog eens niet bij hem om de hoek, dus ik snap dat dit voor hem ook lastig ligt.

Echter, in het geval dat hij geen tijd voor mij vindt, zoek ik dus een back-up plan in de vorm van een andere smid. Voor deze enkele keer dus. ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:47

FriesWytske schreef:
Weet dat mijn smid in deze tijd van het jaar van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat werkt. Dus ja, ik vind het een domme opmerking. Denk dat ts haar hoefsmid, als er al eerder een gaatje vrijkomt, dit aan ts meld.

Dat mag, dan ben ik dus extra blij met onze smid, ook die heeft het stervensdruk maar bij calamiteiten weet hij echt wel een gaatje te vinden.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 17:56

Olivier is goed, heeft het zelf heel erg druk, ik zou kijken of iemand anders van het syndicaat tijd heeft.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 18:49

Mijn eigen smid heeft inmiddels tijd voor mij weten te maken en mijn paard is weer zeer kundig en netjes beslagen.

Dank Josie, ik heb Nico Daane (ook van het syndicaat) voor mijn andere paarden, maar deze vergt speciale behandeling :')

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 18:53

Unseen schreef:
Ik ben er ook absoluut niet blij mee bigone, maar vind maar eens iemand die net zo goed is... Hoeven van mijn paard zijn al door twee andere smeden 'verpest' (een bij vorige eigenaar in Engeland, en een die mijn overige paarden wel goed doet, maar van de hoeven van dit paard geen kaas gegeten heeft...)
Vandaar dat ik een oproep doe naar de ervaringen van Olivier. Of Roy/Sebastian Beekink, mocht iemand daar wel ervaringen mee hebben.

Geen ervaringen met Olivier maar Sebastian/Roy is ontzettend fijn!
Echt een aanrader. Mijn paard heeft moeilijke hoeven, had ook hele mooie ronde fijne hoeven maar na 1 keer bekappen waar ik door omstandigheden niet bij kon zijn heeft hij en ongelijke hoeven en hij stond er beroerd op joh... -O-

En Sebastian heeft hem er nu weer top op!

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 08:27

Ik snap best dat hoefsmeden het druk hebben, en het lastig is je tijd in te delen.

Ik ben zelf medisch pedicure(bijna het zelfde als hoefsmid :P ) en ook megadruk, maar als een klant mij belt omdat ze een vreselijk pijnlijke likdoorn oid hebben, dan maak ik daar wel tijd voor.
Ik zorg er altijd voor dat ik 2 plekjes per week vrij hou voor "calamiteiten"

En ook ik ga bij de mensen aan huis langs

Barbara84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 18:04

Wat erg dit, allemaal opmerkingen die niets te maken hebben met het onderwerp... Niemand ervaring met die Smit? Ik heb erg goede verhalen gehoord in ieder geval.