Ik sta op een stal waar veelvuldig springlessen worden aangeboden door verschillende mensen en niveau's. Bij verschillende heb ik aan de zijlijn mee staan kijken, maar ik heb zelf nog niet echt een klik als ik het zo bekijk.
Ik zoek iemand die met veel geduld mij echt kan helpen vanaf de basis. Ik heb een jong springpaard, maar zelf heb ik niet altijd de ballen en het lef om te durven. Terwijl ik in het verleden makkelijk een sprong maakte, maar na 1 val (op een manegepaard) niet echt meer durf.
En dat terwijl mijn paard echt goed kan springen en zij het ook echt leuk vindt...
Weet iemand een capabele spring-instructeur / trice met de nodige ervaring en rust?
Ik denk dat ik je heel goed zou kunnen helpen. Werk veel met mensen die een stapje dapperder moeten worden en met succes. Mocht je een keer naar mijn lessen willen kijken ben je altijd welkom.
Ik kan je Katja van harte aanraden. Als je eventueel bereidt bent om te reizen zou je Johan Laseur kunnen proberen, hele fijne manier van lesgeven met veel rust.
Arran Steinweg, echt een top instructeur. Heeft een ongelukje gehad en ik weet niet of hij alweer les kan geven, maar je kan natuurlijk contact opnemen.
Heb hem zelf ook even een appje gestuurd (laat het je weten), want wil ook weer een les binnenkort. Ik raad hem je echt aan. Hij is in mijn ogen de perfecte instructeur. Heel paard en ruitervriendelijk, heeft zóveel kennis en ervaring en is bovendien ook gewoon een leuk persoon. Hij kan je eventueel later ook begeleiden in de wedstrijdsport.
Kyra12
Geplaatst: 24-06-16 15:49
Hoi Ik zoek een spring juf in de buurt bij Amsterdam Het mag 30 kilometer verweg zijn Het hoeft geen manege te zijn Het hele jaar Door dus geen seizoen !!!!!!!!!
Kyra12
Geplaatst: 24-06-16 15:53
Ik zoek een spring juf Niet een seizoen maar een jaar Vlak bij Amsterdam Het kan ook iemand zij die kan springen en een paard en een boederij heeft en die voor een aardige prijs les wil geven