pakketje Kramer niet ontvangen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje17

pakketje Kramer niet ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 15:33

Ik heb een week of 4,5 geleden een pakketje bij Kramer Ruitersport besteld en deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb een bevestigingsmailtje gekregen en een mailtje gekregen dat het pakketje een week later komt. Maar nu heb ik nog steeds niks :( .
Ik heb er al 2 keer achteraan gemaild, en 2 keer niks terug gekregen. Ik vind dit erg raar, omdat de andere keren dat ik iets besteld heb, het gewoon aankwam en op tijd! Maandag maar even achteraan bellen..

Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben bij Kramer ruitersport?

Jolien87

Re: pakketje Kramer niet ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:35

Zijn ze vandaag niet telefonisch bereikbaar?
Wanneer heb je dat mailtje gekregen dat je het een week later zou krijgen? Was dat direct na je bestelling?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:40

Nog nooit! Bestel al lang en regelmatig bij Kramer, en t was er altijd vrij snel. Bellen werkt t beste btw.
Stond et idd in je mail, dat t binnen zoveel werkdagen weggestuurd zou worden? Volgens mij krijg je namelijk ook n mail, als je pakketje de deur uit gaat. Die heb je niet gehad?
Hebben ze trouwens iemand die nl spreekt, daar? Kom je er anders uit in t duits?

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:42

Ik verstuur ook vaker vanuit Duitsland, af en toe duurt het wat langer voordat het in NL aangekomen is

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:43

Hier ook nooit problemen bij Kramerbestellingen. Ja, 1 keer maar toen had ik iets niet goed ingevuld. Zou daar eens bij gaan kijken. Of je alles wel goed hebt ingevuld.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:54

Zit er niet iets bij wat een veel langere levertijd heeft en dat het daarom nog niet bij je binnen is? Misschien wachten zij nog op bericht van hun leverancier? Wel raar dat ze niks terug sturen n.a.v. je e-mail btw.

Maartje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 15:56

Dat het uit Duitsland moet komen zou inderdaad ook nog wel kunnen, maar dan is 4 weken alsnog wel lang, en hier waren eerder nooit problemen mee..
Ik ga zsm bellen, desnoods in het Duits dus :p

Barte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:59

Volgens mij komen veel dingen van Kramer gewoon uit Nederland want ze versturen ook vanuit Moerdijk .....Dus gewoon bellen je hebt in de catalogus ook een nederlands nummer niet beter weten ..Suc6 ..

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:59

HAR-> ED