Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Youknowme schreef:Geen ervaring met paarden kopen via hun, maar weet wel dat ze leuke paardjes te koop aanbieden. Ze hebben toevallig een paard verkocht welke ik kon. ( en de info daarover klopte )
Misschien beetje apart dat ze naar je uitgave vragen, maar misschien krijgen ze veel onzin reacties waardoor ze nu eerst naar budget vragen alvorens ze meer info geven.
har166 schreef:Ik wil op beide partijen even reageren. TS, het is normaal dat verkopers naar je budget vragen, stel dat ze een pony aan je laten zien en die 2000 euro boven je budget ligt dan is dit zonde van de tijd.
Aan de eigenaar van deze ranch, de TS vraagt om ervaringen van medebokkers en ik vind dat u daar negatief op reageert. Er zijn veel topics over handelaren en bedrijven en mensen willen toch graag ervaringen delen, zowel positief als negatief. U portretteert uw bedrijf nu negatief door in dit topic de TS af te branden. Uiteraard is een persoonlijk gesprek altijd beter maar als ik op google kijk en daarna via bokt uw reacties lees dan zou ik geen paard via uw bedrijf willen aanschaffen. Blijf positief en probeer eventuele irritaties via pb te behandelen, zodat uw bedrijf geen negatieve verhalen oproept via bokt en daarmee ook google.
chrilmi schreef:Voor de mensen die deze reactie's niet begrijpen :
Wij hebben dit topic op onze facebook geplaatst met de tekst erbij, Als iemand zich geroepen voelt om hier op te reageren. Waarschijnlijk zijn er veel van onze klanten het niet met TS eens en hebben bokt aangemaakt om hierop te reageren ...