stalling omgeving gouda

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGerrit

stalling omgeving gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 21:45

hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een leuke stalling voor een mooie prijs, mag ook een stukje land zijn met afdakje.
Ik heb een jong beestje gekocht en vind het belangrijk dat hij ook in de winter veel buiten komt ook zou het geen probleem zijn om 24/7 buiten te staan zolang hij maar kan schuilen en niet helemaal alleen staat

Het moet op fiets te doen zijn vanaf gouda achterwillens!
Als jullie wat weten hoor ik het graag

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: stalling omgeving gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:56

VSW -> ED

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:02

Een stal in Gouda met veel weidegang of buitenspeel uurtjes in de winter is lastig hoor.. Je hebt stal straver in Waddinxveen waar ze volledig buiten staan. Stal Wijnen staan ze in de winter max 4 uur buiten. Je hebt er ook nog 1 in Reeuwijk, maar ik weet niet meer hoe lang ze daar buiten staan en hoe het heet. Beijersche Hoeve in Stolwijk komen ze volgens mij ook redelijk veel buiten (volgens mij kan zelfs 24/7 in de winter).

LoveGerrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 17:50

Stal straver ken ik niet, hebben die een webstite?
die andere stallen zijn bezet en stal wijnen moet je extra betalen om buiten gezet te worden en is ook maar 3 tot 4 uurtje,
het is een belg van 1,5 jaar dus vind ik iets te weinig

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:09

Volgens mij niet, weet wel het adres voor je: Henegouwerweg 1a, Waddinxveen. Je zou eens langs kunnen rijden. Een kennis heeft er gestaan met haar pony, enige nadeel was wel dat ze toendertijd een worminfectie hadden in de weides. Maar misschien is dat weer volledig opgelost.

Je hebt natuurlijk ook de nieuwe stal tegenover de kaasboerderij! Straatnaam is Gouderakse Tiendweg. Hier hebben ze stallen met eigen uitloop en in de zomer 24/7 op de wei. Staan op het moment vol, maar je kan je misschien op de wachtlijst laten zetten?

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:48

Als jij in Gouda Achterwillens woont kun je ook kijken richting moordrecht / het weegje of zoals aangegeven richting stolwijk op aan de provinciale weg Bij Manege De Dijk of een klein stukje meer richting Haastrecht maar ook de andere kant op richting Gouda zit een stal (alle drie aan dezelfde kant van de weg). En misschien Van Rijn op de Platteweg, verhuren zij nog stallen?