Kikihalters showhalsters, geen reactie, wel betaald

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kikihalters showhalsters, geen reactie, wel betaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:52

(Sorry, wist niet of dit op AV moest of specifiek op ervaringen/diensten?)

Een aantal weken terug heb ik bij Kikihalters (http://www.kikihalters.com/) twee showhalters gekocht en direct betaald mbv creditcard. Daarna zijn per e-mail nog wat voorkeuren doorgegeven, maar nooit reactie op gehad. Ook op een latere email en vriendschapsverzoek via Facebook heb ik geen reactie gehad. Op de website zie ik ook geen mededeling van drukte of vakantie oid.

Het is nu inmiddels al enige tijd geleden, en ik zou heel graag mijn showhalsters ontvangen of geld teruggestort krijgen, of überhaupt reactie krijgen... Is er iemand die ook ervaring (positief of soortgelijk) heeft met Kikihalters, of die een manier weet in contact te komen met de eigenaresse?

DaisyDarling

Re: Kikihalters showhalsters, geen reactie, wel betaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:53

En je hebt wel een bevestiging van je bestelling gehad?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:56

Mocht je er niet uitkomen: betalingen met creditkaart zijn verzekerd. Ik heb ooit een bestelling uit Engeland nooit ontvangen, maar via de bank van m'n creditkaart het geld wel terug gekregen. Even iets om in gedachten te houden :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:57

Heel snel laten storneren door je CC maatschappij want dit is een standaard sjabloon voor een internetsite..
Grote kans dat het een oplichter is..

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:58

Uhm, als ik de website zo eens even bekijk ben je opgelicht. Geen contact adres of iets met alleen foto's en prijzen die heel hoog zijn. Bovendien is de pagina Engels .Ik had hier persoonlijk nooit wat besteld.
Kun je via de creditcard geen geld terug vorderen ? Volgens mij moet je dan even contact opnemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:00

Er zijn gewoon positieve ervaringen te vinden hoor, een standaard sjabloon voor een website is geen garantie voor een oplichter (gewoon voor iemand die beroerd is met design, dat wel :') ). De prijzen zijn overigens wel normaal voor kabelhalsters.

Maar ik dacht, gezien ik weinig recente ervaringen vind, misschien is er iets met de eigenaresse in de hand of heeft iemand anders ook een recente bestelling gedaan?

Via Paypal kan ik inderdaad het geld evt terugkrijgen, maar ik heb liever gewoon de halsters natuurlijk, haha :P

Bevestiging nooit gehad, alleen vanuit Paypal!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-06-14 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:04

Geen bevestiging dus. Dat vind ik sowieso al heel raar van een webshop :o Je geeft imo aan je klanten door dat de bestelling is doorgekomen, stukje belangrijke service. Zelfs als dat niet automatisch gaat, een mailtje sturen heb je zo gedaan als webshopeigenaar.
Lekker doen wat oa Upendo zegt. Ik had persoonlijk ook niets bij die site besteld, oppervlakkig misschien, maar een professioneel design geeft toch een betrouwbaardere indruk.

Edit; Ik zie dat je het niet zo goed opvat. Sorry daarvoor, ik gaf gewoon mijn mening. Ik hoop voor je dat je alsnog in contact met haar komt :j
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 24-06-14 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:06

Bedankt voor alle reacties btw hoor!

Tja DaisyDarling, fijn dat jij niets bij die website had besteld :+ Ik geef niet zoveel om design, wél om recensies van anderen (en die zijn er gewoon te vinden, ook op bokt). Het was gewoon een betrouwbaar bedrijf, en is het denk ik alsnog, maar misschien is er iets aan de hand met de eigenaresse. Ik hoopte vooral dat iemand ook recent wat had besteld, of een manier wist om wel in contact te komen met de eigenaresse, of haar via-via of van een eerdere bestelling 'kende' :)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:41

Koekeroekus schreef:
Bovendien is de pagina Engels .Ik had hier persoonlijk nooit wat besteld.

Het is ook een verkoper uit Nieuw Zeeland, dan is het logischerwijze in het engels :+

Hopelijk hoor je er nog wat van, wel vreemd dat je geen bevestiging hebt gekregen.. Verzenden vanuit NZ duurt rond de 25 tot 30 dagen, maar je zou toch denken dat je bij zulke waardevolle spullen wel even wat te horen zou krijgen van de verkoopster!

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:52

Ik werd nieuwsgierig dus ik heb de site gemaild met de vraag of ze ook show halters naar Nederland verzenden en hoe lang dat zou duren ;) zodra ik wat hoor laat ik het hier weten!

Qua site deel ik mijn mening met bovenstaande, niet gebruiksvriendelijk...

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:54

Wat ik heel vreemd vind en ook zelf altijd eerst bekijk, is nergens info over leveren, besteltermijnen, retourneren etc.

Kan je niemand via bokt contacteren die goede ervaringen had voor eventueel email te checken of aan telefoonnummer te geraken?

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:35

Dit mag naar ED, ik verplaats het even voor je

AV-->ED

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 12:11

Thanks voor het verplaatsen!

KikiHalters heeft inmiddels toch via FB gereageerd, er was een probleem met de verzendingen oid, maar de halsters zijn nu (op haar extra kosten) priority verzonden naar NL en moeten er binnen 5 dagen zijn. (Blijft onhandig dat er niet teruggemailed is en nooit bevestiging is gegeven, maar allang blij dat het zo netjes wordt opgelost +:)+ )

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:57

Ik heb ook mail, maar tis al opgelost zie ik!