Weidegang/Stalling Rockanje of Hellevoetsluis.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaF

Weidegang/Stalling Rockanje of Hellevoetsluis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 22:01

Hallo allemaal!

Ik wil hier eens informeren of iemand een leuk plekje weet voor een 20 jarige haflinger merrie in de buurt van Rockanje of Hellevoetsluis. Het gaat om een weide met eventueel een schuilstal of gewone stal. Ik hoef niet persee een bak of andere faciliteiten, lekker buitenrijden geeft nl mijn voorkeur.

Ik heb al het 1 en ander hier gezien aan stallen in deze regio, maar deze berichten zijn al wat ouder, dus probeer het even opnieuw. Ik heb al wel wat stallen gezien in de buurt, maar nog niet iets wat echt geschikt is.

Het moet nl een plekje zijn waar ik niet elke dag heen hoef. Het komt nl nogal onverwachts, dus ben aan het uitzoeken of het haalbaar is om deze haflinger over te nemen. Ik verzorg haar nl al 13 jaar en nu moet ze worden verkocht.... en ik wil haar op deze leeftijd niet in de steek laten. Maar door werk en gezin ben ik niet in de gelegenheid om elke dag langs te gaan.

Mocht iemand iets weten, mag ook bij iemand aan huis, dan hoor ik het graag!

Groetjes Miranda.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Weidegang/Stalling Rockanje of Hellevoetsluis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:03

VSW -> ED

HealthTIES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:05

Je zou stal de Shire in Rockanje kunnen proberen, die hadden pas nog een plekje vrij. Mooie plek met een heerlijke wei en een leuke kleinschalige kudde. Bij deze stal hief je inderdaad net elke dag te komen, maar dat is ook helemaal niet nodig want ze staan er heerlijk bij!

MirandaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 22:34

Dank je wel. Ik heb al contact gehad met stal Shire. Het is inderdaad een hele mooi stal volgens mij, maar op dit moment zijn zij voor mij te duur, aangezien dit voor mij allemaal heel onverwachts komt, en ik er financieel geen rekening mee hebt gehouden dat ik dit paardje zou overnemen.

biebs007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:25

aelbrechtshoeve is ook een stal waar de paarden goed worden verzorgd en je niet per se elke dag hoeft te komen zit aan de aelbrechtseweg

MirandaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 08:29

Dank je wel, zal er even naar kijken!