Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DromenLies schreef:Klik maar op de link in mijn onderschrift.
Sanned schreef:Nee, de landhoeve is failliet gegaan. Heeft eerst nog een doorstart gemaakt als stal de andere wereld, maar is nu helemaal over de kop. Het terrein staat leeg, ik weet niet wat er nu mee gaat gebeuren. Is nog niet zo lang geleden gebeurd allemaal.
Oh jeetje,wist ik echt niet,tis voor mij ook al een tijdje geleden dat ik daar stond...8jaar geleden ofzo.
Ik heb ook op Waveren leren rijden, zo'n tien jaar later dan jij gok ik zoToen was het eigenlijk gewoon een gemiddelde manege, niet uitzonderlijk maar ook zeker niet slecht. Zo is het nu geloof ik nog steeds, al ben ik er al jaren niet meer geweest.
Ik kreeg daar 20jaar geleden les (ben echt oud aan het worden zeg!), en de lesgeefsters van toen hadden niks van opleidingen ORUN ofzo gedaan, maar we leerden echt wel veel van ze! Toen was de basis echt klassiek dressuur met rechtrichten, de ponys en paarden werden ook echt oud daar! (in tegenstelling van veel andere maneges)
DewieDribbel schreef:Waveren een goede manege...laat me niet lachen! Ik kwam daar, mocht uitstappen en ik moest er met een krukje op. Vraag ik: hoezo dan? Instructrice: dan trek je je paard scheef. Heb me doodgelachen
DromenLies schreef:Nadeel van de eenhoorn vind ik zelf dat je niet je eigen instructie mag kiezen en dat er niet op heel hoog niveau les gegeven wordt. Op de website staat wel dat iedereen gediplomeerd is maar dat is meer een minimumvereiste imo. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je wil met je paard. Ik heb voor mezelf gekozen dat een passende instructrice (liefst meervoudig) lichte tour moet hebben behaald en dat vind je toch niet snel bij maneges.