Stalling gezocht in Purmerend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wonderless

Stalling gezocht in Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 18:30

Hoi! Ik ben opzoek naar een leuke stal voor mijn lieve 4-jarige friese ruin. Ik zoek een stal onder de €250 met een buitenbak (binnenbak zou helemaal geweldig zijn), weidegang en/of paddock waar hij de hele dag op mag staan en eventueel uitrijmogelijkheden naar het purmerbos (is niet noodzakelijk). Op dit moment sta ik op een manege gestald in Purmerend, maar omdat de tarieven veel te hoog zijn als je kijkt naar wat je ervoor terugkrijgt, vind ik dit veel te duur en ben ik opzoek naar een stal waar ik minder betaal met ongeveer dezelfde specificaties als waar ik op dit moment sta. Ik heb geen auto en daarom zoek ik echt alleen een stal in Purmerend.

Laat het mij weten als je iets weet! :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stalling gezocht in Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:49

VSW -> ED

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:54

Opa Buijs is misschien een optie, je rijdt er zo het purmerbos mee in, ligt best dichtbij manege purmerbos. Een oud stalgenoot van me staat daar en is heel tevreden. Anders stal lommers van wat ik ken, geen idee alleen hoe het er nu aan toe gaat daar maar ze hebben n buitenbak en n kleine binnenbak.

Wonderless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 21:06

Myour schreef:
Opa Buijs is misschien een optie, je rijdt er zo het purmerbos mee in, ligt best dichtbij manege purmerbos. Een oud stalgenoot van me staat daar en is heel tevreden. Anders stal lommers van wat ik ken, geen idee alleen hoe het er nu aan toe gaat daar maar ze hebben n buitenbak en n kleine binnenbak.
- Heb je misschien een site of iets dergelijks van Opa Buijs? :)

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:10

Die hebben geen site geloof ik, maar kan je wel evt in contact brengen met die oud stalgenoot. Ze hebben een mooie buitenbak en paddocks, weidegang en mooie stallen. Ben er een keertje op bezoek geweest.

Wonderless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 21:21

Myour schreef:
Die hebben geen site geloof ik, maar kan je wel evt in contact brengen met die oud stalgenoot. Ze hebben een mooie buitenbak en paddocks, weidegang en mooie stallen. Ben er een keertje op bezoek geweest.
- oh jammer. Ik zou het leuk vinden als je dat zou willen doen! Ben erg benieuwd en wil zeker een keer kijken daar (:

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 22:47

Anders zou je bij Doets kunnen kijken. Ze staan nu ook op marktplaats met vrije boxen. Ligt nog geen 5 minuten uit Purmerend

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 12:05

Sorry voor de late reactie maar ze verhuren daar geen stallen meer helaas.

Wonderless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 16:46

Myour schreef:
Sorry voor de late reactie maar ze verhuren daar geen stallen meer helaas.
- oh jammer. iig bedankt voor de moeite!

Red_Mare

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 17:08

Je kunt naar Stal Rinus in Ilpendam? Mijn verzorgpaard staat daar nu maar gaat naar een goedkopere stal in Landsmeer. Die kan ik je ook wel aanraden, is niet super ofzo, maar voor de prijs en omgeving is het wel degelijk een goede stal :) Interesse?