Wat is jouw favoriete ruitersport winkel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mdehaan26

Wat is jouw favoriete ruitersport winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 18:43

Ik ben opzoek naar meer informatie over het koopgedrag van ruiters en dan vooral naar de voorkeur voor een winkel/webshop, mijn vraag is als volgt: Wat is jouw favoriete ruitersport winkel?
Je mag zowel de webshop die je gebruikt, als de ruitersport zaak waar je naar toe gaat in een reactie achter laten.

Waarom ga je juist naar deze winkel? Vanwege de service? Of omdat het dicht in de buurt is? Of juist vanwege het grote assortiment? Kortom een hele boel vragen, kom maar op met alle reactie's!

Ik ben heel erg benieuwd!

chocoboy

Re: Wat is jouw favoriete ruitersport winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:46

hee,
ik ga het liefst naar de epplejack omdat het dicht in de buurt is en alles heeft wat ik nodig heb.
veel plezier met je onderzoek

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:47

Divoza of epplejack. We hebben ook een kila bij ons in de buurt zitten alleen die winkel is verschrikkelijk duur, pas verhuisd naar een plek waarvan ik nu niet meer waar het zit. Verder zijn er niet echt winkels dichtbij :( Divoza en ej zijn al een uur rijden.

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:47

Ik ga graag naar hypoplaza of epplejack vanwege het grote aanbod/kwaliteit. Maar ook vanwege klantvriendelijk heid.
Zo worden win bij de divoza altijd zo vies aangekeken als ee ergens om vragen dat ik daar nooit meer heen ga! Webshop verschilt kijk altijd overal en koop dan het goedkoopste van wat ik wil hebben

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:55

Ik rij het liefst naar het Drunens Ruiterhuis. Daar hebben ze kwaliteit en ook nog een bekwaam personeel.
Epplejeck ga ik ook regelmatig heen omdat het dichterbij is, maar kan meestal niet vinden waar ik voor kom, het is veel mindere kwaliteit (ook voor een lagere prijs, dat dan weer wel).

Online bestel ik het liefst bij www.horze.nl Hebben veel goede merken en ook hun eigen merk is prima kwaliteit voor weinig geld.

mdehaan26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 18:56

Gydja mag ik vragen welke omgeving jij woont?

Nies_ schreef:
Ik rij het liefst naar het Drunens Ruiterhuis. Daar hebben ze kwaliteit en ook nog een bekwaam personeel.
Epplejeck ga ik ook regelmatig heen omdat het dichterbij is, maar kan meestal niet vinden waar ik voor kom, het is veel mindere kwaliteit (ook voor een lagere prijs, dat dan weer wel).

Online bestel ik het liefst bij http://www.horze.nl Hebben veel goede merken en ook hun eigen merk is prima kwaliteit voor weinig geld.

Nies dankjewel voor je uitgebreide antwoord!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-06-14 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

KV24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:42

Ik ga vaak naar hypoplaza want heb lengte maat broeken en daar hebben ze er heel veel van

Welliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:45

Gydja schreef:
Divoza of epplejack. We hebben ook een kila bij ons in de buurt zitten alleen die winkel is verschrikkelijk duur, pas verhuisd naar een plek waarvan ik nu niet meer waar het zit. Verder zijn er niet echt winkels dichtbij :( Divoza en ej zijn al een uur rijden.

Jup ben hem ook 'kwijt'. Ja is heel vlakbij zei die mevrouw nog, was grotere winkel, meer mogelijkheden en meer parkeerplek. Maar ik vond het zo ideaal dat ik er aaaaaltijd langskwam als ik in Emmen was.

Maargoed: voor 'wegwerp spullen' goedkopere spul bestel ik graag bij decatlon.
En verder bestel ik echt oooooooveraaaaaaal

sannutjjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:46

Epplejeck en agradi, divoza niet zo aangezien ze daar weinig dekje met de zelfde peesbeschermers verkopen, en bij Epplejeck wel, En agradi is gewoon lekker goedkoop! :)

_unicorns

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:48

20Femke02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:49

de rodeo in zuid-beijerland

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:50

epplejack :)

Barte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:53

Drunens Ruiterhuis .Super service ,klantvriendelijk .groot assortiment /Epplejeck hier in Breda vindt ik gewoon bagger .Slechte service,sommige medewerkers negeren je gewoon en er kan nog geen goedendag af.. ,kwaliteit eigen merk niks nada noppes |( .Niet echt aan mij besteed alleen een kleinigheidje wat ik echt nodig heb op dat moment..En als ik iets via post doe vaak bij de Paardendrogist .Super service en klant vriendelijk ..

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:00

_unicorns schreef:

Ik denk niet dat Milou nog bij de YRT hoeft te reageren :')
Het liefst ga ik naar braaaf-ruitersport of van Rijs maar meestal ga ik naar de ruitershop in harmelen omdat het daar simpelweg het goedkoopst is.

Op internet bestel ik vaak bij hipponet.be en divoza

LisaLounda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:16

Ik ga het liefst voor merk spullen voor paard naar Divoza en voor ruiterkleding kijken bij postruitersport!

mdehaan26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 22:31

Dankjulliewel voor alle reactie's!

Super!

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:31

Divoza

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:33

Eigenlijk vind ik alle paardenwinkels wel leuk :D
Er is niet echt eentje waar ik niet graag kom.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:09

Ik kom het meest bij Divoza en soms bij epplejeck. Beide zitten redelijk in de buurt en hebben wel een ruim assortiment. De medewerkers bij Divoza zoetermeer zijn altijd erg vriendelijk en helpen me met wat ik nodig heb, maar steeds vaker hebben ze niet het product wat ik zoek of mist de kwaliteit.
Epplejeck heeft veel keus in rijbroeken die betaalbaar zijn en in wedstrijdjasjes :)

Voor snelle dingen ga ik naar Pas de Deux in noordwijk vanwege de afstand en vriendelijke mensen. Online bestel ik veel bij Horze.nl . Fijn eigen merk en mooie producten.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:28

Epplejeck, Divoza en Piaffe.

Ik kijk vooral naar de aanbiedingen.

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:29

Bijna Alles bij country mill nijkerk

Enphalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:34

Ik ga vooral naar Brabants Ruiterhuis en Emmers. Vooral Emmers vind ik een fijne winkel, met vriendelijk personeel :)

KC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:35

Online - geen voorkeur gewoon welke heeft wat ik wil hebben zo goedkoop mogelijk :)

Winkel ~ Ruiterzolder ad Amstel, waarom? kwaliteit, goede service, uitleg, overleg, kunde van het vak, alles valt te bestellen, op maat te maken, bijna altijd zelfde prijs als online en anders de meerprijs meer dan waard!
Ik vind het fijn om spullen ook echt ff in de hand te hebben.

Ik kies 9 van de 10 keer om te snuffelen, voor advies, en om goed spul aan te schaffen voor de winkel.
Ik zoek wel vaan online al op en bekijk prijzen en ervaringsberichten. Mochten er speciale aanbiedingen zijn van iets koop ik dat nog wel online. (Cowboy Magic producten bv of een actie op BoT producten of rijbroeken als ik merk/maat zeker weet).

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:37

Ik woon dichtbij de Epplejeck en dichtbij Divoza. Kies toch meestal voor de Epplejeck! Vind de sfeer daar fijner en het personeel vriendelijker. Divoza heeft een slechte service.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:58

Divoza. Vanwege de fijne webshop en groot assortiment.