Hallo allemaal, ik heb een vraagje! Ik ben op zoek naar een pensionstal in de buurt van Hilversum. Liefst één in de buurt van bos of hei ivm de buitenritjes... En een wei! Heeft iemand tips? Groetjes!
Ik ken persoonlijk de omgeving van Hilversum niet zo goed, maar ik heb ooit voor een project Stal Hilverzicht doorgelicht voor school. Misschien dat het wat voor je is?
Dat je topic verplaatst is naar "Ervaringen en Diensten", een ander plekje op het forum
Kamphorst heeft voor zover ik weet geen weidegang. Ook niet mijn type stal. Hilverzicht heeft HIT actief, wel prettiger voor je paard. Ik sta zelf bij Stal Evers in Baarn (fietsafstand Hsum), hij biedt nu 24/7 buiten, maar gaat groepsstalling opzetten en je kan alvast je inschrijven daarvoor geloof ik. Misschien is dat iets?
De Heidehoek in Eemnes/Baarn. Van daaruit kan je heel goed buiten rijden.
QuietRebel
Geplaatst: 24-12-15 02:16
Haha ik reageer een beetje laat, maar kamphorst heeft volgens mij wel een wei. Dus voldoet aan alles, maar ik denk dat je nu al wel een pensionstal hebt.
teugeltje
Geplaatst: 26-12-15 23:28
Van vulpen in Hollandse rading op de graaf Floris v weg nr 23 paarden lopen daar 24-7/365 buiten met ruwvoer en bos nabij prijs ergens rond de €125,-?" Geen accommodatie op het terrein aanwezig. Je moet altijd buiten rijden.