Stal de Elshoeve Enter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scarlett93

Stal de Elshoeve Enter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 10:06

Hallo bokkers!

Misschien kunnen jullie mij helpen. Ben opzoek naar een pensionstalling.
Nu kwam ik de Elshoeve in Enter tegen op dit forum. Kan iemand mij hier meer over vertellen en eventueel een telefoon nummer geven. Telefoonnummer die op internet staat is niet meer in gebruik.

Als jullie andere goede pensionstallen weten hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

MarliesV

Re: Stal de Elshoeve Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:10

Zoek je in/rond Enter of andere plaatsen?

Aanrader: www.langnjan.nl
Is een manege met pensionstalling. Pensionpaarden staan in een ander stuk dan de manege paarden. Zijn 2 rijbakken buiten en 2 binnen dus altijd een bak om te rijden als er les is.
Paarden gaan in koppels op de weide of paddock (afhankelijk van het weer).
Nette locatie, keurig personeel, fijne uitrijmogelijkheden.

Ligt op de grens Enter/Rijssen dus misschien een optie om te gaan kijken?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:13

VSW-->ED

Scarlett93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 10:16

MarliesV schreef:
Zoek je in/rond Enter of andere plaatsen?

Aanrader: http://www.langnjan.nl
Is een manege met pensionstalling. Pensionpaarden staan in een ander stuk dan de manege paarden. Zijn 2 rijbakken buiten en 2 binnen dus altijd een bak om te rijden als er les is.
Paarden gaan in koppels op de weide of paddock (afhankelijk van het weer).
Nette locatie, keurig personeel, fijne uitrijmogelijkheden.

Ligt op de grens Enter/Rijssen dus misschien een optie om te gaan kijken?

Klopt ben ik al gaan kijken. Ligt helaas buiten mijn budget.
Zoek rond almelo max 20 min rijden om op stal te komen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 11:00

Ik heb bijna 10 jaar terug op de elshoeve gestaan, vond het een fijne stal, maar toen moest je nog zelf buiten zetten wat ik wat lastig vond. Kan best zijn dat dat inmiddels veranderd is.
Er zijn fijne stallen, buitenbaan, binnenbaan en je zit zo in het bos, dus dat is wel lekker :)

In geesteren weet ik ook nog een fijne stal, is ook op 20 minuten rijden van almelo. Ook mooie stallen, weidegang, buitenbaan en binnenbaan. Ook fijne sfeer en de paarden worden goed verzorgd. Is all-in 225 euro

Scarlett93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 11:01

Liselot schreef:
Ik heb bijna 10 jaar terug op de elshoeve gestaan, vond het een fijne stal, maar toen moest je nog zelf buiten zetten wat ik wat lastig vond. Kan best zijn dat dat inmiddels veranderd is.
Er zijn fijne stallen, buitenbaan, binnenbaan en je zit zo in het bos, dus dat is wel lekker :)

In geesteren weet ik ook nog een fijne stal, is ook op 20 minuten rijden van almelo. Ook mooie stallen, weidegang, buitenbaan en binnenbaan. Ook fijne sfeer en de paarden worden goed verzorgd. Is all-in 225 euro

Heb je toevallig een telefoonnummer van de elshoeve?

Welke stal bedoel je in Geesteren. Ben zelf al bij paardenhotel Geesten wezen kijken. Mooie stal, helaas iets te ver boven mijn budget.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 13:29

Nee het paardenhotel bedoel ik niet. Is de stal van oude wesselink, heeft Joolien ook haar paard staan.

Nummer van de elshoeve heb ik niet

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:31

Wat zoek je qua faciliteiten?

Ik sta zelf nu (nog) in Nijverdal, richting Wierden. Fam. Nijland aan de Dalkruid in Nijverdal, is direct naast de Schaapskooi aan het Wierdenseveld.

Daar is all-in 200 euro (binnen/buiten zetten, voeren, mesten enz.)
Hebben alleen een buitenbak en longeerbak. Geen binnenbak.
Verder wel allemaal prima voor elkaar maar echt een hobbymatige stal.

In Wierden zit ook Marije Klaassen (Lysanderhoeve.nl), die zou je kunnen contacteren. Zij zit vlak bij de rijvereniging in Wierden, dus buitenaf aan de Nijverdalse kant. Is dichter bij dan de stal waar ik sta en ze hebben daar ook een binnenbak. Prijzen geen idee, weet niet zeker of ze ook pensionpaarden aannemen.

Zoals je ziet ben ik meer Hellendoorn/Nijverdal/Wierden georienteerd, ik woon zelf nu in Hellendoorn, woonde eerder in het buitengebied van Hoge Hexel.

Joolien hier op Bokt zou je ook eens kunnen vragen. Zij is meer richting Geesteren ed georienteerd met de paarden, woont zelf in Almelo.

Scarlett93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 18:05

MarliesV schreef:
Wat zoek je qua faciliteiten?

Ik sta zelf nu (nog) in Nijverdal, richting Wierden. Fam. Nijland aan de Dalkruid in Nijverdal, is direct naast de Schaapskooi aan het Wierdenseveld.

Daar is all-in 200 euro (binnen/buiten zetten, voeren, mesten enz.)
Hebben alleen een buitenbak en longeerbak. Geen binnenbak.
Verder wel allemaal prima voor elkaar maar echt een hobbymatige stal.

In Wierden zit ook Marije Klaassen (Lysanderhoeve.nl), die zou je kunnen contacteren. Zij zit vlak bij de rijvereniging in Wierden, dus buitenaf aan de Nijverdalse kant. Is dichter bij dan de stal waar ik sta en ze hebben daar ook een binnenbak. Prijzen geen idee, weet niet zeker of ze ook pensionpaarden aannemen.

Zoals je ziet ben ik meer Hellendoorn/Nijverdal/Wierden georienteerd, ik woon zelf nu in Hellendoorn, woonde eerder in het buitengebied van Hoge Hexel.

Joolien hier op Bokt zou je ook eens kunnen vragen. Zij is meer richting Geesteren ed georienteerd met de paarden, woont zelf in Almelo.

Bedankt voor de informatie. Ga er zeker kijken. Joolien zal ik ook vragen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:02

Joolien zal dezelfde stal in geesteren aandragen als ik :')

Maandag is trouwens open dag bij Linda Verwaal, die zit bij de elshoeve in. Kan je even ongegeneerd rondsnuffelen daar :D

Mare73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:24

www.ervevleerboer.nl in Albergen.

Alle faciliteiten aanwezig. Paarden worden binnen en buiten gezet, kunnen alleen of met meerdere paarden in de weide, stallen worden gedaan. Grote binnenbak, buitenbak en crossterrein.