Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Overasselt is alweer ruim 3 kwartier rijden voor mij (als ik het goed zeg uit mijn hoofd) dat zou betekenen 3 kwartier om de vrachtwagen te halen, 3 kwartier terug naar onze stal, een halfuur naar locatie reizen en weer een halfuur terug. Vervolgens moet de vrachtwagen weer terug gebracht worden en moeten we met onze auto weer terug reizen. Dat alles bij elkaar vind ik een beetje heftig op één dag. Moos99 schreef:incredible90 schreef:er is ook zoiets als een soort paarden taxi / koerier, die brengt je naar de dierenarts , wedstrijd , vakantie adres etc. google maar eens dan kom je m wel tegen
Was ik ook al bij terecht gekomen idd, kost alleen wel een hoop geldonze rit zou 170 euro kosten.
Danielle_L schreef:Sinds kort zijn wij gestart met het verhuren van een paardenwagen in de omgeving Helmond - Eindhoven. Om precies te zijn is deze gevestigd in Mierlo. Deze kun je gewoon besturen met een B-rijbewijs.
Kijk gerust eens op onze website: https://www.excellenthorsetravel.nl
Bij vragen over het huren van de paardenvrachtwagen kun je altijd een mailtje sturen.
Fijne dag!
Groetjes,
Danielle Leuvering
Tigra_ schreef:Misschien even lezen want dit is een topic van 7 jaar geleden. Als je dan reclame wil maken voor jezelf doe het dan goed en niet met deze onzin.