Stalling Apeldoorn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Irene123

Stalling Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 23:05

Hoi hoi,

Eind juni ga ik samenwonen met mijn vriend en dus ook verhuizen met mijn paard. Ik ben dus druk opzoek naar een goede stal, dicht bij het bos, dichtbij Apeldoorn en niet te duur (Max. 200,-). Hond moet mee mogen en wil graag dat mijn paard vaak buiten komt.

Alle tips welkom!!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stalling Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:30

VSW -> ED

Mandy73_unes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 16:20

Stal buitenvaassen in vaassen. (Www.paardenboxverhuur.nl) hele fijne stal, rijbak 365 dagen per jaar te gebruiken, paarden hele dagen buiten (ook in de winter) alleen......niet ah bos maar we gaan geregeld met de trailer op stap met elkaar!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 02:33

http://www.stalhetvossenbroek.nl/ Absoluut een goede stal met zeer goed management voor de paarden. Paarden krijgen heel goed ruwvoer, eerst ruwvoer, dan goed hardvoer. Paarden komen goed buiten. Buitenbak wordt goed onderhouden en je kan leuk uitrijden. Voor ons iets te ver weg, maar een aanrader!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:53

Mijn paard staat al 6 jaar naar volle tevredenheid op stal Het Vossenbroek in Emst +:)+ (zie link hierboven)
Omdat er weinig verloop is komt er niet vaak een box leeg, maar volgens mij is er momenteel toevallig eentje vrij!