Plek gezocht voor lieve E-pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tesni

Plek gezocht voor lieve E-pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 22:34

Voor 2 stalgenootjes plaats ik dit bericht.
Zij hebben een hele lieve merrie van 16 jaar die kreupel is en wat vanuit haar rug komt. Dat gaat nu ook niet meer goed komen. Daar is al van alles aan gedaan de laatste jaren en soms ging het een tijdje weer goed maar nu hebben zij de beslissing genomen dat het genoeg is.

Ze zoeken een plekje voor haar waar ze oud kan worden. Iets van een zorgboerderij ofzo.
Het is een hele lieve pony, makkelijk in de omgang en lief voor kinderen. Je kan dressuurmatig niet meer met haar rijden maar een bosritje zo af en toe kan. Maar liever een plek waar ze als poets/knuffel pony gebruikt wordt. Verder heeft ze geen pijn en gebruikt geen medicijnen. Loopt verder prima maar zodra ze dressuurmatig wordt gereden loopt ze kreupel. De pony staat nu in Purmerend en het zou fijn zijn als ze in Noord-holland een plekje krijgt zodat ze haar nog vaak kunnen opzoeken maar als het verder is mag het ook.
Voor een fijne plek zou een maandelijkse bijdrage bespreekbaar zijn.

Ik vraag niet om oplossingen voor haar kreupel lopen, want ze hebben werkelijk alles eraan gedaan de laatste jaren. Daarom nu de moeilijke maar moedige beslissing om voor haar een mooi plekje te zoeken.

Dus weet je een plek of iemand die nog een stalletje leeg heeft of een maatje zoekt voor haar paard stuur me dan een berichtje.
Alvast bedankt!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Cerastes

Re: Plek gezocht voor lieve E-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:10

Hey, wat sneu zeg!

Wat voor pony is ze?
Hoe groot is ze dan?

Misschien is ze ook geschikt als weidemaatje?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:19

VSW -> ED

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:58

Is een pensioen plek niets? Of willen jullie haar echt weg geven?