Voor mijn oude fries zijn wij op zoek naar een plek waar hij een goede oude dag kan hebben. Het mag zowel in de vorm van een rusthuis als bijv bij mensen thuis als weidemaatje.
Veel naar buiten zou fijn zijn maar een stal voor nachts of een in-loopstal is een pre.
Iemand ideeën? Alle mogelijkheden zijn welkom, als ze maar een fijne plek krijgt!
Dit is bij mij in de buurt (Twente), rijd ik veel langs, ziet er altijd super uit, paardjes lopen er heerlijk bij! Verder zelf geen persoonlijke ervaringen mee. http://www.landschapsstal.nl/
Dat is een topic van ruim twee jaar oud, ik snap wel dat TS een nieuw topic heirover start. In twee jaar tijd kan er op dat gebied heel veel veranderen. Wat toen goed leek kan nu wel niet meer goed zijn en er kunnen er ook wel weer bijgekomen zijn. Ik snap best dat ze dat topic van twee jaar geleden niet heeft gebruikt. Ik heb zelf geen ervaring met een paard op pensioen, maar ik weet van een goede kennis dat de Wildshof inderdaad heel goed is, maar niet heel goedkoop. TS, wat wil/kan je eraan uitgeven per maand?