Ik ben op zoek naar een leuke gezellige stal in de buurt van Haarsteeg waar de paarden (liefst in kleine kuddes) veel buiten komen. Iemand die een leuk prive/pensionstalletje weet waar ze op korte termijn plaats hebben voor een Friese merrie?
Volgens mij ben je de overbuurvrouw van mijn paard en opa Is er twee huizen verder geen plaats meer? Volgens mij hebben die een heel kleinschalige pensionstal, maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe het er uit ziet.
Haha klopt Ukie Daar is idd plaats, maar wil toch even verder kijken. Den Dries is volgens mij heel erg druk, das toch die vrij nieuwe manege? Oerlemans moet ik idd ook nog bellen ja!
Ik ben een keer bij Stal Oerlemans wezen kijken! Leek mee een fijne stal! Ben je wezen kijken bij de stal van de advertentie?
gillian
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-14 23:29
In Haarsteeg ben ik geweest. Heb een kleine stal in Drunen gezien. Gorseweide is boven mn budget. Herpt moet ik nog gaan kijken. Zaterdag ga ik in Cromvoirt kijken bij Bonapartehoeve en Ypenhoeve. Wil eerst ff wat stallen gezien hebben voordat ik besluit waar mijn paard naartoe verhuisd
Dat was dus bij de Leyehoeve bij mij ook wel het probleem was redelijk aan de prijs geloof ik maar weet niet meer precies hoeveel. Ze hebben volgens mij ook een 24/7 buiten groep daar zal je vast minder betalen maar zou wel even informeren.