Hulp gezocht keuringsklaar maken Welsh Cob

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cupido1996

Hulp gezocht keuringsklaar maken Welsh Cob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 15:42

Ik zou het erg leuk vinden om dit jaar met mijn Welsh Cob merrie aan de Zomershow van het WPCV mee te doen. (lees naar mijn merrie te kijken) Het maakt mij niet uit welke van de twee shows het wordt.

Omdat ik zelf nog weinig ervaring heb met de shows van het WPCV en al helemaal onervaren ben in het voorbrengen van paarden ben ik op zoek naar hulp hiermee.
Ik ben dus op zoek naar iemand die mijn merrie op de show wil voorbrengen. En omdat ik nog weinig ervaring heb in het keuringsklaar maken, zou ik ook graag willen dat ze keuringsklaar gemaakt wordt (getoilleteerd etc).
Het zou fijn zijn als degene ervaring heeft met shows van het WPCV, want ik begreep dat er wel wat verschil is met de keuringen van het NWPCS.

Wie weet iemand die mij hiermee kan helpen, of heeft goede ervaring met iemand en kan die adviseren, laat het me weten. Je mag uiteraard hier in dit topic reageren, maar reacties via pb zijn ook prima.

Uiteraard staat er een reeële vergoeding tegenover. Zowel het voorbrengen als de eventuele stallings- en trainingskosten voorafgaand aan de show worden betaald.

Mocht je meer informatie over de merrie willen, vraag gerust.

balance
Moderator Over Paarden

Re: Hulp gezocht keuringsklaar maken Welsh Cob

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 01:31

Dit topic past beter op ED; ik ga het even verplaatsen.