Plek voor 2 paarden gezocht, Loenen (Apeldoorn)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Unicorn2

Plek voor 2 paarden gezocht, Loenen (Apeldoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 13:21

Ik ben dringend op zoek naar een geschikte tijdelijke plek voor twee paarden (Fries en KWPN).

Tot nu toe stonden ze bij de buurman waar ik er zelf voor zorg. Zijn huis is verkocht en per 1 mei moet ik daar weg. Ik sta zelf op het punt een stap te maken naar een huis waar ik de paarden mee kan nemen, maar heb nu een aantal maanden te overbruggen.

Wie weet een geschikte plek voor mijn twee paarden? Een dure pensionstal is geen optie, dat is niet aan mij besteed, ik gebruik die faciliteiten toch niet. Wat ik zoek is weidegang van waaruit ik bosritten kan maken. 24/7 buiten lopen is geen probleem, dat deed ik altijd al in de zomer.

Verzorging hoeft er ook niet bij te zijn, dat kan ik zelf doen.

Ik ben benieuwd of iemand een tip heeft!

linnnh

Re: Plek voor 2 paarden gezocht, Loenen (Apeldoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 13:43

Aan de Horsterdijk in Eerbeek zit een niet zo dure stalling waar ze ook 24/7 buiten kunnen, misschien kun je daar is informeren? :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 13:51

soms staat er op marktplaats ook stalling met kosten en dergelijke,meer particulier maar daar heb je dus niet veel faciliteiten als je ze toch niet gebruikt,is dat misschien wat?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 15:34

@Unicorn2 : misschien kun je met de nieuwe eigenaar van het huis een huur-overeenkomst sluiten voor een paar maanden.

Unicorn2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 17:20

DubbelDun schreef:
@Unicorn2 : misschien kun je met de nieuwe eigenaar van het huis een huur-overeenkomst sluiten voor een paar maanden.

Bedankt voor de tip, maar dit is uitgesloten. De datum van overdracht van het huis is zo snel, omdat de nieuwe eigenaar zelf met zijn paarden omhoog zit en dus direct per 1 mei zijn paarden daar zelf neer zet... helaas....

Unicorn2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 17:21

linnnh schreef:
Aan de Horsterdijk in Eerbeek zit een niet zo dure stalling waar ze ook 24/7 buiten kunnen, misschien kun je daar is informeren? :)

Bedankt. Heb je ook een naam van die stalling? Of van de mensen waar het van is? Ik heb net even gezocht, maar kon niet echt vinden wat je bedoelt...

Unicorn2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 17:22

Mioux schreef:
soms staat er op marktplaats ook stalling met kosten en dergelijke,meer particulier maar daar heb je dus niet veel faciliteiten als je ze toch niet gebruikt,is dat misschien wat?

Had ook al op marktplaats gekeken. Heb ook al diverse tips van mensen hier uit de buurt gehad, maar tot nu toe niks wat geschikt was.

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:45

Ik heb je een pb gestuurd!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:10

VSW -> ED

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 08:47

met ingang van een mei gaan de meeste paarden het land op, vraag eens bij een plaatselijk boer?

Indien het ruinen zijn weet ik misschien iemand die je tijdelijk zou kunnen helpen.

Centrum Loenen

Unicorn2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 19:54

friesiszwart schreef:
met ingang van een mei gaan de meeste paarden het land op, vraag eens bij een plaatselijk boer?

Indien het ruinen zijn weet ik misschien iemand die je tijdelijk zou kunnen helpen.

Centrum Loenen

Heb net het quoten ontdekt... ;-) handig...

Ik ben al bij diverse boeren geweest, maar ofwel ze hebben het al verhuurd, ofwel ze willen er geen paarden op omdat ze hooien of ze hebben zelf vee wat er op moet.

Het zijn twee merries...ik denk dat ik wel weet wie jij bedoelt die me zou kunnen helpen, want met haar heb ik goed contact en hebben we het al gehad over een noodoplossing door ze op haar stuk tijdelijk ergens apart te zetten totdat ik een meer definitieve oplossing heb.

Maar ik heb ondertussen een paar mooie mogelijkheden via een persoonlijk berichtje gekregen, waarvan eentje in ieder geval al past. Wil de rest nog even checken, just in case...dus mijn oproep hier heeft goed geholpen! ;-)

Levita30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 10:18

Unicorn2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 14:07

Levita30 schreef:

Ik was al voorzien en over twee weken gaan de paarden mee naar onze nieuwe boerderij, dus een opvolging voor stalling in Loenen is ook niet meer nodig. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie!