Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Je hoort wisselende verhalen, mijn ervaring was gemixt... Mijn verzorgster wilde niet meer in de binnenbak rijden door bepaalde mensen daar
Nu wel een tijd verder, dus misschien is het beter 

Maar sta nu echt fijn... (Dicht bij het bos (de straat uit), stallen worden dagelijks schoongemaakt, paarden gaan dagelijks naar buiten, momenteel in paddockjes, maar dat gaat als het goed is veranderen, binnenbak, qua voer meerdere malen per dag hooi! (Dat vond ik echt een groot voordeel) en ze gaan echt goed met de paarden om... En de sfeer, ik vind het echt super!)
En nog liever: met iemand meegaan die er staat zodat je er onopvallend kunt rondhangen om een beetje van de sfeer te proeven
En mensen spreken, want in de buurt van Gerwen/Nederwetten/Nuenen zitten bijvoorbeeld veel stallen
Gewoon even de plusjes en de minnetjes op gaan tellen dan!
Dus dat was voor mij eigenlijk nog een reden om verder te zoeken.
en de gang waar ik stond, was echt wel gezellig... Maar soms het commentaar en heel de soap die erbij zit... (Je moet er tegen kunnen, er boven staan denk ik... Ik durfde gewoon niet meer te rijden als bepaalde mensen keken, gewoon bang op commentaar en gezeur :S Dat is iets wat ik heel snel heb
) Maar dat ik daar niet tegen kon, dat is gewoon een tic van mij
(Ik kan er ook niet tegen als mensen kijken en ik weet dat ze commentaar geven, hulp mag altijd, tips ook, maar het hangt eraf op de manier waarop.. Dus mjah, ik ben dan ook zo'n muts die niet fijn kan rijden dan :p)
Bij ons komen ze momenteel helaas nog wel wat minder buiten (komt verandering in! Want ze hebben zelf ook het liefst de paarden heel de dag buiten.)