Sjolvir schreef:Oef... gaat lastig worden denk ik.
Zal dan toch kleinschalig zijn bij iemand achter het huis of bij een boer, maar voor 100 euro ga je het hier niet zomaar redden.
Als je nu 100 betaald en er niets dramatisch aan de hand is zou ik blijven staan als ik jou was.
Ja ben al bij veel stallen geweest hier in de buurt. Ik betaal nu 100 p/m worden ze gevoerd, gemest, smorgen 10 uur gaan ze naar buiten en smiddags 4 weer naar binnen. Hooi van eigen land dus geen onkruid. hele jaar door weidegang. Verlichte rijbaan aanwezig...Sta er helemaal naar mijn zin. Automatsiche drink en voerbak op shethoogte. Maar helaas 41 km per dag rijden. En omdat het vol pension is ga ik om de dag, en verrij geen 100 euro per maand aan benzine, dus ben nog steeds goedkoper uit waar ik nu sta. Maar het kost ontzettend veel tijd! En als ze dichterbij huis staat ga je automatisch ook wat vaker. Ik blijf me erover verbazen, dat je hier meer betaald voor minder, want weidegang is ook schaars hier in de buurt.
Maar het is moeilijk als je op zo'n fijne stal staat iets vergelijkbaars te vinden. Daar ben ik mij heel goed van bewust. Maar wilde via deze weg toch een gokje wagen...