Ervaringen met Stal Eickenhorst?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jetski8

Ervaringen met Stal Eickenhorst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 11:26

Hallo iedereen!

Ik stuitte laatst op stal eickenhorst tussen Ede en Lunteren, en ik vroeg mij af of iemand ervaringen heeft met deze pensionstal. Ik ben aan het overwegen om daar aan de weidegang te gaan, dus vandaar!
Als iemand iets weet (zowel positief als negatief) hoor ik het graag!
Groetjes!
Jette

jetski8

Re: Ervaringen met Stal Eickenhorst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 08:33

niemand?

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:46

Je zou Amber_ kunnen pb'en, volgens mij heeft zij ervaring met deze stal.
Ik weet waar het is, maar heb er verder geen ervaring mee.

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:49

volgens mij zijn ze op zondag niet open, vraag dat even voor de zekerheid. voor de rest nette stal, veel ruimte en direct aan het zandpad, fijn als je regelmatig naar buiten wil met je paard. korte rondjes of lekker naar de heide.

jetski8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 21:03

Dankjulliewel! :)

Siensien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 00:34

Haai mensen
Ik weet dat deze vraag in 2014 is gesteld maar ik wil graag nog deze vraag beantwoorden(als iemand anders daar ook wilt staan)

Ik stond er sins een paar weken geleden nog... de eigenaren zijn erg apart en roddelen achter je rug om. De weilanden worden niet altijd netjes gedaan(ook de bak niet) waardoor en heel veel poep ligt! Op zondag mag je daar niet komen vanwege hun cristelijk zijn(had ik geen problemen mee verder) ook staan er maar 2 mensen met paarden dus je bent meestal helemaal alleen op stal zonder mensen om je heen, aan de ene kant wel fijn maar soms ook niet omdat je niet lekker kan kletsen enz, ook krijgen de paarden soms geen voer omdat ze te druk zijn... ik kan zo nog wel een hele tijd door gaan. Ik heb daar 5 jaar gestaan dus ik heb heel wat meegemaakt op die stal.. ik raad je aan om een andere stal te gaan zoeken met eigenaren die wel om de paarden geven!! Suc6 met jullie keuzes :(:)

Mariazoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:22

Wat een rare reactie, alsof je 5 jaar op een stal blijft staan waar je denkt dat je paard niet gevoerd word..

Ik sta wel al 5 jaar op deze stal en ik sta er naar grote tevredenheid! De paarden worden onbeperkt gevoerd,
Ze hebben een nette buitenbad die bijna altijd te berijden is, paarden hebben een schuilstal en groot stuk onder grote bomen waar ze onder kunnen schuilen, het is wel eens nat maar dat is het overal en ze proberen goed steeds de paddock dan los te maken zodat het water snel wel is, er is perfecte uit rij mogelijkheid naar bos en heide, ik sta er super en ben er erg tevreden over!
Lekker goedkoop ook trouwens!;)