Help Help Help!!! Zaldi Zadel met flair

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bicanzo

Help Help Help!!! Zaldi Zadel met flair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 14:51

Een zeer dringende vraag.... /3

Ik heb een Zaldi zadel (via via) dat perfect pastte toen hij nog goed opgevuld was....poosje later en het lucht is eruit. Nu wil ik hem graag laten opvullen, maar ik heb geen flauw idee waar en wie dit doet..
Heel internet afgespeurd, ene arie boer, nou niet te vinden ( verlopen nummer etc.) elke zadelmaker, vertegenwoordiger, zadelpasser, mensen met extreem verstand van zadels en ruitersportzaken afgebeld, maar gewoon nergens een pompje of een persoon te vinden die mijn zadel kan vullen. Eindelijk iemand gevonden die hem kan opvullen met lucht maar die heeft niet de juiste matrialen meer...Nu alleen het pompje nog....Wie oh Wie kan mij helpen??

Groetjes,
Wietske

Dancer

Re: Help Help Help!!! Zaldi Zadel met flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:52

Misschien proberen bij Divoza

Bicanzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 14:53

Ookal geprobeerd, maar ook niet kunnen vinden:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:54

Mister ed?

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:55

WOW werkt ook met een luchtsysteem wat met een pompje wordt opgepompt. Je zou dus even kunnen zoeken naar een WOW zadelpasser in de buurt

Karlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:55

Bij de veelgestelde vragen van Divoza:

6. Hoe werkt de zadelpasservice?
Divoza Horseworld biedt de extra service van zadels passen bij u aan huis. U kunt hiervoor telefonisch een afspraak maken via de bestellijn (0594-512145). Er geldt een aantal voorwaarden bij deze service, die u hier op een rij vindt:

Divoza komt niet langs met occasionzadels, opruimingszadels, Baseline-zadels of zadels beneden de € 250,-.
Er wordt standaard € 50,- aan voorrijkosten berekend.
Controlekosten van een nieuw zadel, binnen een half jaar na de aankoop, bedragen € 50,-.
Controle van een eerder aangekocht zadel (langer dan 6 maanden geleden) op ligging en/of pasvorm kost € 85,-.
Bij een controle komt de zadelpasser langs en kan eventueel het zadel meenemen voor het maken van aanpassingen aan het zadel.
Het maken van een kleine aanpassing kost € 25,-. Het zadel is dan binnen een aantal werkdagen weer op te halen bij een filiaal. Opsturen kan ook, de verzendkosten hiervan bedragen € 13,-.
Een gemaakte afspraak kan tenminste 5 werkdagen voor de afspraak geannuleerd worden, anders worden de voorrijkosten alsnog in rekening gebracht.
Bij minimaal 5 afspraken bezoeken wij ook de eilanden.
Voor overige vragen kunt u ons bereiken via 0594 512145 of info@divoza.com

Bicanzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 14:59

Beloven schreef:
Mister ed?

Helaas, Hebben ze niet

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:02

Het flairsysteem is of wordt geleverd door Wow. Alle wowfitters hebben een pompje, maar of ze ook langs willen komen voor een zadel met flair (en dus niet een Wow ), dat weet ik niet. Volgens mij kun je de pompje wel in Engeland bestellen bij Wow.

Bicanzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 15:03

Kleemans schreef:

Divoza Horseworld biedt de extra service van zadels passen bij u aan huis. U kunt hiervoor telefonisch een afspraak maken via de bestellijn (0594-512145). Er geldt een aantal voorwaarden bij deze service, die u hier op een rij vindt:

Divoza komt niet langs met occasionzadels, opruimingszadels, Baseline-zadels of zadels beneden de € 250,-.
Controlekosten van een nieuw zadel, binnen een half jaar na de aankoop, bedragen € 50,-.
Controle van een eerder aangekocht zadel (langer dan 6 maanden geleden) op ligging en/of pasvorm kost € 85,-.
Bij een controle komt de zadelpasser langs en kan eventueel het zadel meenemen voor het maken van aanpassingen aan het zadel.
Het maken van een kleine aanpassing kost € 25,-. Het zadel is dan binnen een aantal werkdagen weer op te halen bij een filiaal. Opsturen kan ook, de verzendkosten hiervan bedragen € 13,-.
Een gemaakte afspraak kan tenminste 5 werkdagen voor de afspraak geannuleerd worden, anders worden de voorrijkosten alsnog in rekening gebracht.

Jeejjj bedankt!!!! had ik nog niet gehad, wel de webshop maar nog niet gebeld...Er is daar 1 persoon die er enig verstand van heeft en die gaat zsm contact opnemen
Bedankt!!!!

Bicanzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 15:09

Bicanzo schreef:
Kleemans schreef:

Jeejjj bedankt!!!! had ik nog niet gehad, wel de webshop maar nog niet gebeld...Er is daar 1 persoon die er enig verstand van heeft en die gaat zsm contact opnemen
Bedankt!!!!

Okee erg jammer, meneer heeft het te druk :(:(:( iemand enig idee hoe ik aan zo een pomp kom?! Met WoW evenmin erg veel succes

Equi_libre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:13

Country Mill in Nijkerk verkoopt Zaldi, misschien kunnen zij je helpen?

Bicanzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 15:24

Equi_libre schreef:
Country Mill in Nijkerk verkoopt Zaldi, misschien kunnen zij je helpen?

Bedankt voor je reactie.
Heb inderdaad ook al contact gezocht met de meeste dealers, waaronder country mill. Deze zouden binnen 2 werkdagen contact opnemen, maar heb tot nu toe nog niets gehoord dus wacht geduldig af.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:25

HAR -> ED

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:28

Bicanzo schreef:
[quoteiemand enig idee hoe ik aan zo een pomp kom?! Met WoW evenmin erg veel succes

heb je alle wow fitters dan al benaderd ?? Zij zullen waarschijnlijk de enigen zijn die je kunnen helpen ( en ze zijn goed aan de prijs ). Luchtpompje kan je idd bestellen bij wow zadels in engeland.
en zoek ook nog even op mensen die flair kunnen inbouwen in nederland. Zij zullen ook lucht kunnen bijvullen lijkt me.

Waar woon je ergens ?

marianne5000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:30

heb je het al gevraagd bij zadelhulp? (www.zadelhulp.nl) doet wow maar ook andere flair zadels afstellen.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:35

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 01:06

Heeft een betere fietsenzaak niet een pomp die op dit systeem past?
Daar zou ik als eerste aan denken.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 10:48

Nee helaas die passen niet.
Maar hier wel een tip uit het wow topic :

germie schreef:
Veel fitters verkopen inderdaad letterlijk lucht. Ik zal hier nogmaals uit de doeken doen hoe je heel eenvoudig voor 2 euro je eigen zadel kunt vullen:
-Je koopt een ballenpomp bij de Action o.i.d.
-Je neemt het buisje van een wd40/siliconenspray busje
-Dit buisje plak je met tape o.i.d. op de nippel van de ballenpomp
-Dit buisje past exact in de slangen van de Flairkussens

Als je gewoon telt hoeveel pufjes je ergens ingedaan hebt kan het niet scheef zijn (van leeg af gezien natuurlijk). 2 kussens tegelijk vullen (zeker met een ruiter erop) betekent scheve zadels, want lucht zoekt de weg van de minste weerstand en tja, niemand zit recht.
En zo kun je dus je eigen zadel heel eenvoudig en veilig vullen. siliconenvet in de slangetjes doe ik niet. Ze sluiten ook gewoon goed af.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:08

Ik lees even mee,
misschien weet iemand van jullie het wel.
Ik ben op zoek naar het opzetstukje van de korrectorpomp, het pompje heb ik.
deze is in Engeland natuurlijk zo te krijgen, en kost maar 6.08 euro.
Zou die nergens in nederland bij bovengenoemde dealer te verkrijgen zijn?