Alblasserdam, Kinderdijk, Papendrecht, Sliedrecht

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marry22

Alblasserdam, Kinderdijk, Papendrecht, Sliedrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-13 10:24

Ik heb m'n haflinger helemaal in Brabant staan terwijl ik zelf in Alblasserdam woon. Ik wil graag dat ze t hele jaar door met soortgenoten buiten kan staan, 24/7. Ik ken hier in de buurt weinig kleine stalletjes dus probeer ik het via deze weg. Zijn er plekjes in de buurt waar wel mogelijkheid is tot inloopstal of weidegang met verhard stuk waardoor de 24/7 in een kleine kudde buiten kan staan?

Opzicht is het best te doen hoor een half uurtje rijden naar Brabant, maar gisteren stond ik weer in 3 files vast en dacht ik, toch maar eens kijken of er nog meer is waar ik niks vanaf weet. Paard natuurlijk in de buurt.

Alvast bedankt voor de reacties!

zoutenootjes

Re: Alblasserdam, Kinderdijk, Papendrecht, Sliedrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 21:36

Je kan op de boktmarkt een oproep plaatsen. Gezocht: een plekje in de buurt van waar je woont.

Aan de studie.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 12:36

richting lekkerkerk zit zo'n stal.

My horse makes me happy, not money

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:30

VSW-->ED

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

theedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:35

Ik heb zelf heel mijn leven in Papendrecht gewoond, maar kan me niet bedenken waar je zo'n stal zou hebben in de buurt.. Dan ga je al meer richting oud-alblas als je zoiets wilt denk ik.
Zet eens een oproep op mp ofzo? Niet geschoten is altijd mis denk ik dan :)

En alle brutale hebben de halve wereld. Rij eens een rondje en vraag gewoon aan stallingen of ze een plekje hebben of dat zij iets weten wat aan jouw wensen voldoet. Ook niet alle stalbeheerders werken met internet (niet meer te bedenken, maar ik zie het nog vrij regelmatig haha).

Succes!

marry22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 14:39

Ja klopt. Veel zitten er ook wel vol volgensm ik. Maar heb al een pb van iemand v bokt gehad met een heel goed alternatief dus die hou ik achter de hand. Besloten om voorlopig nog ff te blijven staan waar ik sta omdat t op het lange rijden en de kosten na toch wel ideaal is. Bedankt voor jullie reacties

Gageron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:02

Hoi ik heb met hetzelfde probleem gezeten maar reed 4 keer per weeek naar baarle nassau en woon ook in Alblasserdam.
Ik heb inmiddels een leuke stal gevonden in Dordrecht met lekkere uitrijmogelijkheden naar de polder, de Elzen en het biesbosch. Mijn paard stond 24/7 buiten maar nu op stal maar komt wel veel buiten maar dit was hier NOG niet mogelijk. De eigenaren zijn er pas begonnen en hopen dat de paarden zsm het land op kunnen waar ze dan 24/7 buiten mogen en kunnen staan en hopelijk eind van dit jaar klaar te zijn met de uitloopstallen zodat de paarden hun eigen stal en uitloop hebben en zo lekker buiten kunnen wanneer ze willen. Er is ook een rijbak aanwezig.
Wil je meer informatie kan je me een PB sturen..

marry22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-14 04:25

Bedankt voor je bericht. Anna staat er nu zo ontzettend naar haar zin dat ik haar eigenlijk zo lang mogelijk daar wil laten staan. Maar mocht het om wat voor reden dan ook niet meer mogelijk zijn daar, dan pb ik je graag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:42

Woon ook in Alblasserdam en mijn fjord staat aan de andere kant van de moerdijkbrug in brabant en eigenlijk beval me dit wel ondanks de afstand.

Profiel geupdated per 16-08-2014Aan het werk in de beveiliging.
Howrse = Sunhild / HPS = Sunhild / HR = Sunhild / MH = Sunhild / Equiverse = Sunhild (niet-actief) / Equiny = Sunhild / HR = Sunhild
[ITP] Mijn fjorden mannetje weer eens en bijna 20 jaar.

shirdaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:47

Wij wonen zelf in papendrecht en ook onze pony's staan net over de moerdijk brug. Heel eerlijk, wij hebben zelden last van file gelukkig. Maar hier bij ons zelf in de buurt heb je idd bijna niet van zulke stallen.. Helaas.. Al is waar ze nu staan ook heerlijk omdat we een hoop ruimte en rust hebben voor buitenritjes enz.

MelanieHol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:10

misschien bij stal Alblas? nieuwe locatie hebben hun. hele mooie accommodatie en dacht dat ze daar ook altijd buiten konden. succes ermee!

gediplomeerde instructie t/m Z2 dressuur & paardensportmasseur.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie