Hier heb ik dinsdag 28 november een bestelling geplaatst en ook meteen betaald met iDeal. Echter heb ik deze bestelling tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen. Maandag heb ik ze een mail gestuurd maar hier nog steeds geen antwoord.
Is Happy horse deal betrouwbaar? Krijg ik mijn bestelling nog binnen?
Ik heb ook eens bij ze besteld en dat duurde ook eeuwig, ik heb uiteindelijk gezegd dat ik het voor het eind van de week in huis wilde en ik anders het geld terugwilde, toen had ik het ineens de volgende dag meteen bij de post, 2 rijbroeken dus niet een klein bedrag, was overigens netjes verpakt en goede spullen, maar hun levering is een drama.
Levertijd stond niet aangegeven, wel een bevestigingsmail en factuur gehad. Ik ga vanmiddag, als ik nog geen mail heb ontvangen, bellen. Ik was benieuwd of iemand daar al eens wat had besteld
@miepie77, ah, dat is fijn om te horen! Niet dat hun levering bagger is natuurlijk, maar dat ze het wel leveren.
Ik heb hem gister uiteindelijk te pakken gekregen en na aanleiding van mijn mail zijn ze meteen op de bus gedaan Als het goed is krijg ik ze vandaag binnen!
Ik had gister al een PB gekregen van een bokker, dat ze wat problemen hebben. Kan gebeuren natuurlijk, maar dan moet je niet op de site zetten dat ze binnen 3 werkdagen verzonden worden.
Dan kunnen ze beter op de homepage zetten dat er wat problemen zijn, waardoor het wat langer kan duren dat de spullen geleverd worden. Zo zorgt het alleen voor slechte reclame, en das jammer als je je zaakjes anders wel goed regelt.
Ik heb hem gister uiteindelijk te pakken gekregen en na aanleiding van mijn mail zijn ze meteen op de bus gedaan Als het goed is krijg ik ze vandaag binnen!
Top, alleen jammer dat ze dit bij mij ook pas na een telefoontje deden, jammer dat het zo moet.
We zijn blij dat het allemaal verholpen is en ons excuus voor het ongemak en de vertraging. Onze week en maand aanbiedingen worden wekelijks besteld en vervolgens afgeleverd. Bij sommige producten is de herkomst elders uit Europa en dit zullen we dan ook beter gaan vermelden op de website.
Mochten er meer suggesties zijn, dan horen we dit graag zodat we hier wat mee kunnen doen.
Ik heb 28-10 ook een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Netjes betaald, bevestiging en factuur in de mailbox. Maar tot op heden nog steeds niks binnen Vorige week maandag een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef. Netjes antwoord gekregen dat de bestelling via de fabrikant die donderdag op de bus zou gaan. Maar nu nog steeds niks binnen. Dus ik vanmiddag weer een mailtje gestuurd dat ik nu echt wil weten waar mijn bestelling blijft. Weer antwoord gekregen, met dit erin:
Bedankt voor je bericht, we hadden het idee dat deze er al zouden zijn.
De sokken order staat klaar ingeboekt bij de leverancier, dus heb voor je gebeld. Hij word afgestuurd zodra ze zijn bijgeboekt en dit zou de 9de nov binnen komen.
Het binnen komen is in de haven van Rotterdam, en moet nog dan nog worden ingeklaard ( douane). Dat hadden wij niet goed begrepen.
Het zal niet lang meer duren dat ze de order hebben verwerkt.
Verder staan we hier momenteel iets machteloos.
Ik krijg hier niet echt een vertrouwd gevoel van als ik eerlijk ben ik ben eerder geneigd mijn geld gewoon terug te vragen...
Ik snap dat je er van baalt maar in de mail staat toch gewoon een duidelijk verhaal?
Ik zie geen enkele reden om het vanwege deze mail niet te vertrouwen Wordt gewoon netjes uitgelegd wat er aan de hand is toch.
PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO. Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER*Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm te koop Klik hier
Ik vind het gewoon niet kloppen. Meerdere malen aankomen met verschillende en tegenstrijdige antwoorden, daar zet ik mijn vraagtekens bij. Als ik ( met mijn eigen bestelling meegerekend ) lees dat er uiteindelijk 3x opnieuw een bestelling geplaatst is voor mijn order, klopt het imo niet.
Maar waar zijn die verschillende / tegenstrijdige antwoorden dan....? Want in jouw bericht zie ik die niet?
PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO. Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER*Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm te koop Klik hier
Ik snap de verwarring wel. Als je op de website van HHD kijkt, staat álles op 'in voorraad'. Dat schept de verwachting dat ze het direct af kunnen sturen.
Als het eerst nog langs de doane moet, vraag ik me af of het geen rip off china meuk is wat ze inmiddels importeren. Als iets binnen europa verzonden wordt heb je over 't algemeen niet te maken met doane en import-tijd..
Ik heb geen paard meer. Daarom ben ik maar moeder geworden Kaboutermama.nl
PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO. Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER*Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm te koop Klik hier
Ik ken de site verder niet en weet niet wat er staat / hoe ze werken maar heb er zelf altijd wel een schurfthekel aan als je expres ergens bestelt omdat er staat dat het direct geleverd kan worden....en dan komt het maar niet en blijkt dat dus helemaal niet waar te zijn geweest
Maar dat komt helaas nog vrij veel voor...
PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO. Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER*Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm te koop Klik hier
Net telefonisch contact gehad. Daarin kwam steeds meer duidelijkheid over het verhaal. Nu kon mij ook al verteld worden dat het vanuit India moest komen en dat het nu echt zo binnen moest zijn. Hooguit een week nog. Ik blijf mij afvragen waarom dit verhaal nu, in stukjes, pas verteld wordt terwijl dit al langer hun manier van werken is. Op hun site staat nog steeds dat het op voorraad is, en kan je het gewoon nog bestellen. ( misleidende informatie vind ik ) Ik heb de bestelling geannuleerd, en het geld terug laten storten.
Wat ik gewoon jammer vind in dit verhaal is dat de communicatie wel netjes is, maar alleen maar komt op initiatief van de koper. En dan loop je dus al achter, want dan zit je al met een "gefrustreerde" klant die zelf moet bellen/mailen om te vragen hoe het zit. Je kan toch op voorhand al wel inschatten of een pakje binnen twee dagen op de mat van de koper gaat liggen. Als dat niet het geval is (als het uit India moet komen bv.), contacteer je de klant toch proactief, niet?