Equiplay

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-12 04:30

Hoi iedereen

Ik heb in augustus een bestelling gedaan bij Equiplay, voor € 75. Ik heb deze dezelfde dag nog betaald en alles in orde gebracht. Echter, enkele weken later had ik nog steeds niks ontvangen. Dus stuurde ik een mail om te vragen of er iets was misgelopen met mijn bestelling. Ik kreeg een mail terug dat ze met ziekteverlof waren, dus ik wachtte geduldig af.

Maar na dagen, weken had ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb nog enkele mails gestuurd, maar die bleven onbeantwoord. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen, en eveneens nog geen reactie gehad op mijn mails. Ik heb inmiddels al enkele keren uitdrukkelijk gevraagd om het bedrag terug te storten, maar dat is dus ook nog niet gebeurd. Ik ben dus blijkbaar opgelicht?

Ik had voordat ik mijn bestelling deed nochtans eens rondgekeken (oa. hier op bokt) en daaruit bleek dat dit wél een betrouwbare site was. Bij deze een waarschuwing; dat zijn ze dus niet.

Heeft nog iemand zulke slechte ervaringen met Equiplay?

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 09:59

Ik heb jaren geleden spullen besteld. netjes betaald en het zou opgestuurd worden. Gebeurde steeds niet waarop ik ook ben blijven mailen. uiteindelijk is het pakket een maand of 2 later eindelijk aangekomen.

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 10:01

Ik heb prima ervaringen met equiplay, en het zijn zeker geen oplichters :n
Jammer dat jouw ervaringen zo slecht zijn TS! Heb je al eens geprobeerd contact te leggen via het NH-forum? Dat is namelijk van dezelfde persoon.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15118
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:38

Ook ik heb goede ervaringen met Equiplay :) Jammer dat het bij jou niet zo is.
Je zou inderdaad eens op het NH forum kunnen kijken, misschien lukt het op die manier.

Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Re: Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-12 16:53

Raar dat iedereen zo goede ervaringen heeft! Ik vind dit nl. heel onprofessioneel..
Bedankt voor de tips, ik zal het via die weg eens proberen!

Karina

Berichten: 1439
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 13:53

Ik wacht inmiddels al 5 maanden op een bestelling van Equiplay. Tot februari is er regelmatig mailcontact geweest (wat van mij uitging) en werd steeds beloofd dat het zelfde week nog verzonden zou worden. De laatste emails van 23 maart, 26 april en 24 mei blijven onbeantwoord. Ik weet dat er in de tussentijd een kind geboren is, maar dat lijkt me niet erg relevant bij een bestelling die dateert uit december, en ben van mening dat ik toch wel geduldig genoeg ben geweest.
Zeer teleurstellend.
Voorheen verwees ik lesklanten regelmatig naar deze webshop, maar daar waag ik me nu echt niet meer aan.

marionblo
Berichten: 884
Geregistreerd: 21-06-09

Re: Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:12

Ook hier goede ervaringen. Ze zijn zeker geen oplichters oid!
Maar vreemd is het wel...
Idd via het NH forum proberen, anders weet ik het niet. Bij mij reageerden ze altijd op een mail.

Karina

Berichten: 1439
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:37

Na mijn post hier, heb ik 30 mei weer per mail de belofte gekregen dat mijn bestelling die week verzonden zou worden...

Nou, mijn maandelijkse mailtje is net weer de deur uit, want weer niks ontvangen -O- .

Een half jaar verder, en gewoon geen oplossing.
Ik ben een geduldig mens, maar mijn irritatie-drempel is intussen wel bereikt :\

Atalanta

Berichten: 668
Geregistreerd: 24-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 10:50

Oud topic, maar ik was ook op zoek naar ervaringen mbt Equiplay.
Ik heb in december 2012 een bestelling gedaan die nooit geleverd is. In 1e instantie reageerde ze wel terug en ze zou het bedrag terugstorten. Dit is nooit gebeurd en ik krijg geen enkele reactie meer op mails, niet direct, niet via haar site en ook niet via Bokt. Het telefoonnr op haar site is niet in gebruik.
Als iemand een werkend telnr weet hoor ik het graag, want ik wil nog steeds mijn geld terug, het was meer dan 80 euro.
De irritatiegrens is hier allang voorbij, ik ben onderhand in staat in de auto te stappen en het te gaan halen.

Karina

Berichten: 1439
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Re: Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 00:10

Atalanta, ik heb uiteindelijk mijn bestelling van december ergens in juli gekregen na veel mailen, en hier nog eens een berichtje neerzetten... dus ik hoop voor je dat het helpt. Telefoonnummer kan ik je helaas niet aan helpen, maar ik heb zelf gmail en kon dan wel zien wanneer ze "online" was en dan chatfunctie gebruiken.
80 euro is wel heel erg veel geld! Kan me voorstellen dat je daar ziek van bent. Niet bij laten zitten. Probeer het anders eens op het forum wat er aan gekoppeld is.

Atalanta

Berichten: 668
Geregistreerd: 24-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 23:29

Ik heb na nog eens een mailtje deze week uiteindelijk toch mijn geld teruggekregen. Valt weer mee :) Maar er is wel bijna een jaar overheen gegaan!

caroline_max
Berichten: 1039
Geregistreerd: 16-05-10

Re: Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:40

De webshop ligt er bij mij nu helemaal uit.....

Smaai
Berichten: 311
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 08:46

De webshop is www.equiplay.eu. Die doet het bij mij wel. Ik heb een hoofdstel wat niet paste teruggestuurd. Ben benieuwd dan wanneer ik mijn geld terug krijg.

Smaai
Berichten: 311
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 12:47

Na enig gemail van mijn kant is het geld geretourneerd. Blij.