Gezocht stalling/weiland omgeving Teteringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wanuu

Berichten: 429
Geregistreerd: 13-09-08

Gezocht stalling/weiland omgeving Teteringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 18:33

Ik heb voor 't gemak even mijn advertentie op Marktplaats gekopieerd


Hallo,

Helaas is het zo dat op dit moment alle omstandigheden op de verkeerde manier samen komen waardoor ik op zéér korte termijn op zoek ben naar een plek om mijn haflinger te kunnen plaatsen.

Het is een merrie van 7 jaar jong, western gereden en vooral recreatief.

Ik heb zéér weinig eisen,
- Bij voorkeur gewoon 24/7 weidegang, óók in de winter, maar wel mogelijkheid om zelf te kunnen schuilen als ze dit willen. Eventueel overdag buiten en 's nachts op stal ook geen probleem, maar dan wordt het snel te duur vrees ik.
- De dieren worden gevoerd (hooi, krachtvoer heeft ze niet nodig, zo wel, voer ik dit zelf bij, zodat ik weet wat er in gaat!)
- Indien de weidegang/stalling in de buurt van de bossen is, is zelfs een bak tot de beschikking van mij niet per direct nodig. Het is voor mij dan ook prima om buiten te rijden, want ik ben een recreatieruiter. Wel zou het prettig zijn om een plek (eventueel in de wei?) te hebben om te longeren, alvorens naar buiten te stappen.
- De garantie hebben dat ze NIET alleen zal komen staan!!!

De maximale prijs die ik (helaas) kwijt kan is €150,- (Iets er boven zou kunnen, maar niet overdrijven, ik ga een verzorgster zoeken die bereid is een deel bij te leggen daarom kan het ietsje hoger). Liever geef ik minder uit per maand, het is ook afhankelijk van de afstand. Ik heb een foto bijgevoegd met daarin aangegeven waar ik woon, dus graag in deze omgeving. Naast dat ben ik ook bereid om op de dagen/middagen die ik vrij heb, klussen te doen op het land/stal.

Ik heb weinig eisen, dus ik hoop dat er een plek is te vinden waar ik, samen met mijn Haflinger, die overigens vriendelijk is tegen andere dieren, kan komen staan.

batfull
Berichten: 129
Geregistreerd: 27-03-12
Woonplaats: Breda

Re: Gezocht stalling/weiland omgeving Teteringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 01:02

Ik zou bokker batlow een pb'tje sturen. Die staat bij iemand aan huis in teteringen. Heel kleinschalig en midden in het bos. Volgens mij is zij iets van 100 euro kwijt per maand