Stalling gezocht met goede (binnen)bak omgeving hoorn (NH)

Moderators: Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lovey_ou

Stalling gezocht met goede (binnen)bak omgeving hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 21:22

Hallo :wave:

Ik ben aan het rond kijken voor een goede pension stal echter kan ik bijna niets vinden wat aan mijn eisen voldoet.. Of de prijs is gewoon te hoog voor het geen wat je krijgt.

Wat ik zoek:

- stal minimaal 3x3
- 3x per dag ruwvoer
- +/- 2x per dag krachtvoer
- liefst binnen en buiten zetten (weide, paddock etc) zowel in de winter als in de zomer of de stal moet binnen 5km van hoorn staan
- liefst een binnenbak vanaf zoon 20x40
- goed gedraineerde buitenbak van minimaal 20x40 (dit is sowieso een vereiste als er geen binnenbak is!)
- overdekte poetsplaats
- binnenstal
- binnen een straal van 7,5 km van hoorn (1628LJ)
- spuitplaats met warm en koud water
- overdektepoetsplaats
- budget: 225 voor stalling met binnenbak 175 voor stalling zonder binnenbak

En voor mezelf zou ik een grote zadelkast of mogelijkheid tot het plaatsen van een eigen zadelkast wel fijn vinden.
Misschien ben ik wel te kritisch maar sommige vragen hier een prijs per maand van +/- 225 zonder binnenbak iets wat ik onwijs duur vind aangezien ik voor 275 een stal heb met binnenbak en dit is dan nog wel een vrij dure stal. Begrijp me niet verkeerd ik ben best bereid om een flink bedrag te betalen maar ik sta liever op een goedkopere stal zonder binnenbak die aan al mijn eisen voldoet zodat de rest van mijn geld naar het paardenspaarpotje kan.

Marktplaats heb ik al afgespeurd en op bokt vond ik ook niet echt wat ik zocht in oudere topic. Wie O wie kan mij helpen? -O-

[ITP] Mijn eerste aanwinst! Amy haar bokt debuut
                    <3

What makes you different, makes you beautiful!

C_arola
Moderator Informatief en Markt

Re: Stalling gezocht met goede (binnen)bak omgeving hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 22:44

-> ED

I had a lot of things I was going to do, then I picked up a book
Mercy Thompson serie en McLeod's daughters seizoen 1 & 2 te koop

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:57

De prijs die jij wil betalen is niet reëel, simpelweg, je gaat geen stalling vinden voor die prijs met alle eisen die jij stelt tenzij je zelf de handen uit de mouwen gaat steken en een doe het zelf stal vindt, maar die hebben meestal niet alle faciliteiten die je wil hebben.

€225 is ongeveer de prijs die je betaald voor een stalling met buitenbak die nog niet eens aan al jouw eisen kan voldoen.
Ik zou eerst eens afstrepen wat echt noodzakelijk is en daarnaast een lijstje met wat leuk zou zijn, maar niet per se nodig.

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 14:17

Ik kan anders genoeg stallen vinden die toch wel redelijk aan mijn eisen voldoen maar die zitten helaas vol. Daarnaast vind ik dat ik geen onredelijke eisen stel :)

<3

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:36

Ik weet een aantal stallen in de buurt maar helaas niet echt eentje die aan al je ijsen voldoet, of ze zijn duurder, of het zijn buiten stallen helaas x-x

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:12

Manege Nibbixwoud?

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 10:45

Manege Marjan vis?

Die is volgens mij niet zo duur

Annebla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 15:32

hee!
De stallen hier in de omgeving van Hoorn zijn nu eenmaal redelijk duur. Zeker met de eisen die jij hebt, zal je met een knappe goed berijdbare buitenbak toch 200 of meer gaan betalen. De stal van 275 met binnenbak is juist helemaal niet zo een mega dure stal hier in de omgeving. Stallen in de straal van 7.5 Km zijn bijna allemaal tegen de 300 euro aan of meer.
Ook gaat een heleboel viavia, en de goede goedkopere stalletjes zijn vaak alweer vol, voordat ze uberhaupt echt een lege plek hebben. Ik wens je succes. Kan je niet in de buurt van Wijdenes kijken of Hem? Dit is nog redelijk te doen kwa afstand en vaak staan daar wel mooie stalletjes die redelijk in de buurt komen van je eisen

work hard, play hard

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-13 18:13

Ik ben al voorzien bedankt allemaal! :) ik sta nu op een stal in Hem inderdaad dat was de stal waar ik in eerste instantie ook wou staan echter was deze vol. Maar er is toch op het laatste plekje vrij gekomen waar mijn nieuwe aanwinst nu in staat :)

<3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie