Ik ben op zoek naar een geschikte pensionstal voor mijn paardje. Ik hoop dat jullie mij een beetje verder kunnen helpen. Nu woon ik zelf in Breukelen en sta op Pensionstal Gunterstein. Mijn paard wordt daar goed verzorgd, echter spreekt deze stal mij minder aan omdat ik een recreatieve ruiter ben. Zo ben ik geen fanatakie dressuurruiter en ligt mijn interesse ook niet in het rijden van wedstrijden en beoefenen van de paardensport op hoog niveau. Op Gunterstein, waar mijn paardje zeker goed wordt verzorgd, ben ik daarom minder op mijn plek. Ik ben daarom op zoek naar een andere stal met een gezellige sfeer en waarbij ik (directe) uitrijmogelijkheden heb om buitenritten te kunnen maken.
Mijn wensen:
- Volpension (voeren en mesten), inclusief iedere dag weidegang, het liefst ook in de winter
- Binnenbak aanwezig
- Uitrijmogelijkheid in een mooie omgeving om buitenritten te kunnen maken
- Richtprijs: (max) 400 euro per maand voor volpension
- Niet meer dan 25 km gelegen vanaf Breukelen (half uur met de auto)
- Bij voorkeur een kleinschalige stal (ik ben niet van de hele grote stalhouderijen)
Ik ben dus niet op zoek naar een pensionstal waarbij er op hoog niveau wedstrijden e.d. worden georganiseerd en de focus ligt op de echte dressuursport. Een gezellige boerderij met uitrijmogelijkheid is ook een optie. Ik heb hier ook naar gekeken maar meestal beschikken deze accomodaties niet over een binnenbak.
Ik weet dat Utrecht/Maarssen/Kamerik/Woerden/Harmelen misschien niet veel uitrijmogelijkheden biedt, maar stallen in Hilversum, Hollandsche Rading, Soest, Loosdrecht etc zijn dus ook een optie.
Weet jij een leuke stalling voor de recreatieve ruiter die voldoet aan deze eisen, dan hoor ik het heel graag van jou! Alvast bedankt voor jouw hulp!