Stalling omstreek Alkmaar.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MschenkJarig

Stalling omstreek Alkmaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-13 19:04

Hallo allemaal,

Mijn naam is Manon en ik ben nieuw op Bokt.nl. Ik wil graag kijken naar een andere stal voor mijn paard, voornamelijk met buitenbak, stal, longeercirkel en veel weidegang (bv. Zomer's op het land en s'winters in een paddock). Wat bij luxe zou zijn zijn was/poets plaatsen, een binnenbak en een instructeur/ instructrische, of iniedergeval de mogelijkheid om van mijn huidige instructeur les te krijgen op de locatie.
Ik rij zelf L2 dressuur en B springen bij de paarden maar ik vind grondwerk, western, bitloos, buitenrijden etc. Ook heel leuk, vooral voor mijn paard. Dus als jullie een stal weten waarbij dit ook kan zou dat ook heel fijn zijn!
Zelf heb ik al stallen bekeken zoals Stal Cobra, Stal egmondermeer, Stal groeneweg, Stal valkering en stal Meereboer.
Als mensen ervaring hebben met deze pensionstallen zou ik dat ook graag willen horen!
Alvast bedankt.

Groetjes,

Manon.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stalling omstreek Alkmaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:08

VSW -> ED

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:47

Stal Cobra, vind ik een ontzettend fijne stal! Heel gestructureerd, krijgen genoeg ruwvoer.. Het is dat ik aangespannen rijd, anders had ik daar heeeeel graag op stal willen staan :)

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 23:17

Ik sta bij Cobra. Echt een top stal! Ik rij zelf western, ben een echte recreatie ruiter en ook ik heb mijn plek daar helemaal gevonden. Mijn paardje stond er vanaf dag 1 super tevreden bij. Goed voer, top beleid en een hele goede sfeer onderling. Echt een aanrader.

MschenkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-13 23:50

Oke! Dankjulliewel voor de antwoorden, geven ze op stal Cobra ook spring en dressuur lessen?

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 23:51

Ja, er zijn veel mensen die prive lessen nemen van eigen instructeur, naar ook wordt er veel met elkaar georganiseerd. Waaronder springles.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 08:34

Stal de Hogedijk? Hebben alleen geen longeercirkel en de paarden staan enkel in de zomer een paar uur per dag op de wei, de rest van de tijd in een paddock paradise met onbeperkt hooi.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:43

Stal de Hogedijk is inderdaad een erg fijne stal!
Het is dat mijn paard onverwachts met vervroegd pensioen ging, maar anders had ik mijn kudde daar gestald. :j

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:48