Instructrice/instructeur omgeving zuid-limburg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Samblabla

Instructrice/instructeur omgeving zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 19:01

Omdat ik toch wat serieuzer wil gaan beginnen in de dressuur zoek ik een instructrice/instructeur die geduld heeft en alles goed uitlegt maar ook comsequent is. Ook moet degene in zuid limburg te werk gaan.

Weten jullie iemand?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Instructrice/instructeur omgeving zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:05

TAO -> ED

Louis71

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:09

Vraag maar even aan de meiden uit het sittarttopic...nine1987 bijvoorbeeld . ;-)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:34

Arlette de grave heb ik zelf als instructrice gehad.. heel tevreden over geweest en niet te duur..

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 13:16

Nicole Schmidt is ook echt een aanrader
Past ook denk ik heel erg goed bij jouw beschrijving, komt ook op locatie.
Gaf les aan veel mensen op mijn vorige stal en daarbuiten en iedereen die ik ken is altijd heel tevreden over haar. Rijdt zelf ook heel netjes en ze is heel duidelijk in haar uitleg en is consequent en weet van aanpakken waar nodig :)
Is ook zowat elk weekend te vinden op wedstrijden en niet te beroerd om voor te lezen of wat dan ook. Was voor mij iets te 'streng' omdat ik nog niet klaar daarvoor was, maar ik vond haar lessen altijd erg fijn om te zien en heel erg duidelijk :)

Ik had zelf les van een stalgenoot op mijn vorige stalling die aan meerdere mensen les gaf op stal maar die geeft geen les op locatie.
Zij pastte zich echt ontzettend goed aan ruiter en paard aan, had dus niet maar 1 manier van lesgeven.
Dat werkte voor mij echt perfect. Zij zorgde er echt voor dat de basis er eerst goed in lag voordat ze dingen vroeg van paard of mij waar we eigenlijk niet aan toe waren.
Mja da heb je niet veel aan, dan zou je al naar Vijlen moeten rijden telkens voor te lessen :P

MissesDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 17:09

Hoi,marjan,ownah coaching,heel fijn en duidelijk,en paardvriendelijk.ik heb ook les van haar,en ze komt op locatie