ruitersportwinkel.eu Zadels?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

iza_viv

ruitersportwinkel.eu Zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 20:48

Ja, ik weet dat die site voorheen Interhippique heten, en ook dat de kwaliteit van de zadels bagger is.
En ik heb ook de zoekfuctie gebruikt, maar ik kon dit alleen niet vinden. Vandaar :+
Maar ik zat laats toch rond te snuffelen. En toen zag ik laatst, Eric Thomas, Harry Horse, Tecna en Wintec zadels voor ontzettend aantrekkelijke prijzen, en soms dan ook nog met gratis toebehoren:
https://ruitersportwinkel.eu/zadels-en- ... uin-detail
En over het algemeen zijn dit echt prima zadels (Ik heb zelf een hh dressuur zadel en ben er helemaal weg van :) )
Nou heb ik een paar weken geleden daar een heel oud model van een hh hoofdstel gekocht, de verpakking was niet geweldig maar het hoofdstel is wel optijd geleverd in een nieuwe staat...
Dus nu vroeg ik me af, wieowie heeft een zadel van de intehippique gekocht van de wat 'duurdere' merken?

Groetjes

maximuss

Re: ruitersportwinkel.eu Zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:33

De gratis toebehoren zijn wel leuk maar voor de rest zijn het de gewone prijzen hoor.

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 21:42

Ik zie mijn Eigen hh dressuur zadel terug komen, voor bijna 150 minder en gratis toebehoren... en ik heb de mijne niet speciaal duur gekocht.

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:50

Maar wanneer heb jij jouw zadel gekocht? Want mogelijkerwijs is het al een ouder zadel en dan wil de prijs nog wel eens dalen;)
Voorzover ik op kan maken zijn het allemaal (redelijk) normale verkoopprijzen, hoewel ik niet van alle prijzen op de hoogte ben. Her en der wel mooie afprijzingen maar dat heb je natuurlijk op elke site weleens.

Even checken of de site goed aangeschreven staat en dan zou je er in principe prima kunnen kopen, ga ervan uit dat het allemaal echte merken zijn;)

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 09:25

Ik heb mijn zadel misschien 9 maanden gekocgt, niet langer.
De site staat over het algemeen niet geweldig aangeschreven als het op Eigen zadels aankomt.

RevanchesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 11:01

HAR-->ED

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 11:03

Revanches schreef:
HAR-->ED

Oeps, sorry :+

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:26

maar het gaat niet om eigen merk zadels toch, maar om zadels die zijn van andere merken verkopen. Dus dat lijkt me een ander verhaal

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:40