Wie weet er welke vestiging van krämer ruitersport het dichst bij de Duitse grens van Arnhem zit? Kan geen wijs worden uit het kaartje wat op de website staat, mijn richtingsgevoel is zo slecht haha
Leuke winkel he Ik neem de reistijd ook vaak voor lief.
Branca
Geplaatst: 10-10-13 10:33
Ja, je kan er misschien beter heengaan, dan er te bestellen!!! Ik heb de 26e september een tiestrap en hooinet besteld... maar nog niks geleverd gekregen.
gr_roos
Geplaatst: 10-10-13 15:34
Branca, iedere dag bellen. Bij mij is de bestelling ook dramatisch verlopen en uiteindelijk in meerderre zendingen verstuurd.
Nooit geen problemen gehad met de verzending.. meerdere malen besteld, het duurt iets langer, ca dag of 3-5 maar altijd geleverd gehad
Ook bij de winkel geweest bij Neukirchen ook super goede service
Branca
Geplaatst: 10-10-13 16:32
Mja.. hooinet is ineens pas over 4 wkn leverbaar ( weet ik nav MIJN mailtje naar hen en vrijdag 4 okt antwoord op gehad) Dit stond er niet bij toe ik bestelde. En tiestrap is direct leverbaar. Heb nu geld terug gevraagd voor hooinet, maar geen antwoord...
Gisteren heb ik in 2 bestellingen het een en ander besteld. Pas daarna zag ik dit topic, dus ik hou m'n hart vast, maar..... zojuist kwam er per bestelling een mailtje binnen dat de spullen verzonden zijn, dus ik heb hoop dat het allemaal in 1x goed gaat!
gr_roos
Geplaatst: 11-10-13 14:01
Texelse die mail kreeg ik ook een dag na mijn bestelling en vervolgens duurde het nog 8 dagen voor het bezorgd werd. Nu nog 1 nalevering waar ik al 3 dagen de track en trace van heb en dat wordt ook iedere keer weer dag verschoven als ik op de site van postnl krijg...... Nog steeds de melding van pakket ligt bij de verzender.
Belangrijkste heb ik en voorlopig niets nodig, maar ik denk er hard over om de volgende keer weer gewoon op de duitse site van ze te bestellen. Via de duitse site heb ik nooit problemen gehad.
Casarell
Geplaatst: 11-10-13 14:06
Branca schreef:
Ja, je kan er misschien beter heengaan, dan er te bestellen!!! Ik heb de 26e september een tiestrap en hooinet besteld... maar nog niks geleverd gekregen.
Ook ik heb er 24 september iets besteld, maar ook nog steeds niks binnen..!! Heb er gisteren weer een mailtje uit gedaan, maar daar heb ik tot nu toe ook geen reactie op gehad Heb de bestelling op de duitse site geplaatst overigens, en de nl vestiging in Moerdijk nam kontakt met mij op. Ook bij mij wordt de dag van levering elke dag verschoven.. en de balk blijft maar grijs met exact dezelfde melding als bij gr_roos...
Laatst bijgewerkt door Casarell op 11-10-13 14:11, in het totaal 2 keer bewerkt
O jeeee, dus ik moet vooral niet te vroeg juichen begrijp ik...
Branca
Geplaatst: 11-10-13 14:29
Pff.. net gebeld; kon mijn bestelling niet terugvinden... Gezegd dat ik mailcontact had met Nadine vd Vondel, maar dat die nu ook niet meer terugmailt.. nadat ik geld terug heb verzocht voor 1 artikel op 4 okt. (Haar gisteren weer gemaild nadat ik geen antwoord kreeg) Zou ze even mee overleggen. Terug aan de lijn; maandag wordt ik terug gebeld na overleg met de boekhouder hoe en wat nu mbt terugstorten. DUH!.. ik lijk me niet de enige die dit wel eens vraagt. Vraag ik me nog steeds af waar mijn bestelling blijft, wat mijn bestellingsstatus is enz! Wat een flutbedrijf.
suffie
Geplaatst: 11-10-13 14:59
Ik heb er de afgelopen 2 weken 2x iets beseld, via de NL site en beide keren binnen 4 dgn in huis. Voorheen bestelde ik regelmatig via DLD, maar ook daar vlotte levering, al kwam dat vaak wel in de buurt van de 7 dgn. Vaak had dit te maken met betaling naar het buitenland, wat sowieso al langer duurt.
gr_roos
Geplaatst: 11-10-13 15:21
Het schijnt dat er vooral met de "eerste" bestellers iets mis is gegaan en die N. adine liegt de hele zooi bij elkaar. Ik zou mijn geld terug krijgen van een artikel wat niet meer leerbaar is en nu krijg ik weer een mail dat het wel verzonden is, ben benieuwd wat ze nu opsturen, als de kleur niet goed is gaat het weer retour. Stalgenoot heeft 5 dagen na mij besteld en die had het tegelijk binnen.
nou daar zou ik dan 1,2,3 ook niet meer zo gauw wat durven te bestellen. Divoza & Agradi is ook prut tegenwoordig tja wat blijft er dan over?
MJR84
Geplaatst: 13-10-13 13:15
Oh oh, net een paar hoefschoenen besteld a 200 eurie. Meestal google ik eerst voordat ik ergens iets bestel, maar ik was zo onder de indruk van de mooie catalogus, dat ik er vanuit ging dat het allemaal top geregeld zou zijn. Dom, dom, dom..... Nu maar afwachten dan! Geld is al overgemaakt
x_Elise
Geplaatst: 13-10-13 13:19
Let wel op, de Nederlandse 'vestiging' doet alleen de klantenservice en de retouren. Deze verzend zelf geen spullen. Het staat op deze manier nog behoorlijk in de kinderschoenen dus je kunt het beste even mailen of bellen.
Ik heb trouwens gisteren mijn bestelling binnen gehad!!
Doggylover
Geplaatst: 13-10-13 15:23
Ik bestel ook wel eens wat bij Kramer,maar een beetje extra geduld hebben is wel nodig heb ik al ondervonden . Ze hebben leuke spullen daarom bestel ik ze daar ,maar de verzendingen gaan geloof ik via Duitsland daarom zou het zo lang duren
Branca
Geplaatst: 13-10-13 17:34
Ze zullen het andere artikel wat ik wel wil hebben wel achtergehouden hebben omdat ze dat samen willen versturen met het andere artikel wat dus 4 weken levertijd heeft. Maarja, die heb ik een week geleden al gecancelled.. en nog geen verzendbevestigingsmail.. trouwens, helemaal geen mail!! Morgen gaan ze bellen, na overleg met de boekhouder. .... ben benieuwd.