Welke stal in Harmelen/Vleuten/Haarzuilens/De Meern?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

alleirbag

Welke stal in Harmelen/Vleuten/Haarzuilens/De Meern?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 21:26

Sta jij op stal in Harmelen, Woerden, Haarzuilens, Kamerik, Kanis, Vleuten (Vleuterweide-kant) of de Meern? Waar sta je? Wat betaal je voor welke verzorging? Ik ben op zoek naar een leuke stal voor een vriendin die recreatief rijdt en weidegang belangrijk vindt. Verder liever geen stal vol met dressuursters, maar een lekker laagdrempelige stal, waar je veel van de verzorging (voeren, mesten etcetera) zelf doet of kan doen.
Ik hoor graag jullie bevindingen!

Edit; typfout!
Laatst bijgewerkt door alleirbag op 25-09-13 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Saaams

Re: Welke stal in Harmelen/Vleuten/Haarzuilens/De Meern?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:29

Ik sta zelf niet op een stal. Ik kan je wel één stal afraden in Vleuten, maar dat leg ik je liever uit in een pb mocht je het willen weten. Wil namelijk niks zwart maken oid.

Verder misschien de appellaan in Harmelen? Die hebben wel een mooie accommodatie, rijd er vaak langs hebben ook niet zo'n erg drukke stalling volgens mij. Ebskamp in harmelen?

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 21:31

Dank je wel voor je reactie! Appellaan is prachtig, maar schreeuwend duur en best een beetje spring- en dressuur-prikkerig ;-). Ebskamp lijkt mij ook wel wat, dat is echt iets wat aanspreekt en past bij de wensen, voor een normaal bedrag. Zou je me iets kunnen sturen over Vleuten? Netjes dat je dat niet in het openbaar doet, maar zou graag een PB ontvangen!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:34

-> ED

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 01:48

Dank voor het verplaatsen ik had al zo'n vermoeden!