Hallo, ik wilde graag weten of jullie weten waar je goedkope weidegang kunt krijgen. In de omgeving van: Ede, Lunteren, Bennekom, (Wageningen) Alvast bedankt.
Betekent -> ED dat ie verplaats moet worden? Want ik snap bokt nog steeds niet helemaal, en dus weet ik ook niet hoe ik moet verplaatsen... Tja wat versta ik onder goedkoop.. euh, ik heb er al twee gevonden. Eentje van 100,- en eentje van 110,- maar ik was toch nieuwsgierig over of er nóg goedkopere waren. Misschien dat iemand een boer weet waar het goedkoper kan, of zo...?
Ja, bedankt!! In het begin twijfelde ik wel even of ik wel zelf zo'n nieuw topic zou gaan openen, maar nu ben ik er wel blij mee zeg!
AnneRekers
Geplaatst: 25-09-13 22:40
In Wageningen is er misschien nog wel een weide, stonden er 3 en nu 2 dus wrs kun je het daar proberen. Als je meer wil weten kan je me pb'en
Thetrue
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 17:23
Oké , sorry dat ik nu weer reageer naar een lange tijd. Maar anders moet ik opnieuw een topic aanmaken.... Weten jullie toevallig waar een goedkoop plekje vrij is voor een shetlander ? Gewoon 24/7 weidegang mag. Ik had Stal Eickenhorst in gedachte, daar is het 40,-. Weet iemand nog zoiets? Ervaringen met Stal Eickenhorst? Bedankt alvast.
Mijn shetlander staat in een kudde op een grote weide tussen Bennekom en Wageningen. Is 95,- per maand.
jetski8
Geplaatst: 28-02-14 10:24
Hallo! Ik ben op zoek naar goedkope weidegang bij bennekom in de buurt, met schuilstal. Heeft iemand nog goede opties? met goedkoop bedoel ik rond de honderd euro per maand! Alvast bedankt! Groetjes, Jette